T‑Mobile: nowy rozdział w historii. Od operatora mobilnego do dostawcy usług telekomunikacyjnych i rozrywki
T‑Mobile dołącza do grona konwergentnych graczy na polskim rynku. Nowa strategia to efekt blisko dwuletniej transformacji firmy w obszarze innowacji technologicznych, jakości sieci, kultury organizacyjnej oraz budowania znakomitej obsługi klienta na każdym etapie.
26.06.2019 11:11
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Debiutująca w piątek, 28 czerwca oferta to odpowiedź na jedną z kluczowych potrzeb wyrażanych przez klientów, by otrzymać komplet usług telekomunikacyjnych od jednego zaufanego partnera. W tej właśnie roli – poprzez rozbudowę portfolio usług własnych, a także partnerstw z najlepszymi dostawcami treści i usług – chce występować T‑Mobile. Operator ułatwi klientom korzystanie z różnych kombinacji usług i możliwości opłacania wszystkiego w jednym rachunku.
Branża telekomunikacyjna wkroczyła w nową, dynamiczną fazę. Jej granice sięgają dziś już znacznie dalej niż jeszcze kilka lat temu i przenikają się m.in. z przemysłem rozrywkowym, medialnym czy technologicznym. Jak pokazują liczne badania rynkowe, stoją za tym czynniki takie jak:
- urządzenia mobilne, które stają się podstawowym środkiem dostępu do treści i usług,
- stałe połączenie urządzeń konsumentów do sieci oraz
- personalizacja usług
Nowe technologie przyspieszyły proces konwergencji rynkowej, usługowej i technologicznej, zmieniając zasady, na jakich funkcjonował dotychczas rynek telekomunikacyjny. T‑Mobile odpowiada na ten trend, wcielając w życie nową, konwergentną strategię biznesową. Jej egzemplifikacją jest oferta Magenta 1 – pierwszy w historii operatora kompleksowy pakiet usług mobilnych, światłowodowych i rozrywki.
Obecność na rynku telekomunikacyjnym to już za mało. Dziś stawiamy kolejny, milowy krok w naszej podroży operatora konwergentnego. Poprzez systematyczne rozwijanie i tworzenie nowych usług – w szczególności tych dla domu – chcemy stać się operatorem pierwszego wyboru dla polskich klientów – podkreśla Maierhofer. W nowej ofercie stawiamy na staranny dobór produktów o najwyższej jakości.
To kierunek, który swoimi działaniami podpowiadają nam sami klienci. Coraz częściej widzimy, że czują się przytłoczeni zbyt dużą liczbą ofert i usług. Poszukują przy tym produktów najwyższej jakości. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując klientom najlepiej wyselekcjonowane usługi z najwyższej półki. Jestem przekonamy, że pozwolą nam one konkurować na rynku usług konwergentnych z operatorami, którzy do tego wyścigu dołączyli przed nami – podsumowuje Maierhofer.
Nowa oferta T‑Mobile, przygotowana zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm, pozwala łączyć w różnych kombinacjach usługi mobilne, internet dla domu (FMS), światłowód oraz rozrywkę. Dodatkowo zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorstw przygotowany został pakiet usług dodatkowych, które można swobodnie dołączać do wybranej oferty.
Szczegółowe informacje na temat oferty są dostępne pod tym adresem.