Szkolenia z pozycjonowania w Google! SEO na Search Marketing Week
22.11.2010 09:41, aktual.: 22.11.2010 09:52
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Podczas drugiej edycji tygodniowego eventu z emarketingu zintegrowanego Search Marketing Week przeprowadzone zostaną dwa intensywne szkolenia z SEO i pozycjonowania stron internetowych w Google.
*Podczas drugiej edycji tygodniowego eventu z emarketingu zintegrowanego Search Marketing Week przeprowadzone zostaną dwa intensywne szkolenia z SEO i pozycjonowania stron internetowych w Google. *
Pierwszy warsztat, adresowany do osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z SEO, ruszy 2. listopada. Natomiast dzień później, 25 listopada, organizatorzy zapraszają na szkolenie dla profesjonalistów i osób zajmujących się SEO zawodowo. W obu przypadkach wiedzę z zakresu pozycjonowania stron przekazywać będą wyłącznie wieloletni praktycy, podpierając ją realnymi przykładami.
24 listopada - Szkolenie SEO i pozycjonowanie
Podczas pierwszego szkolenia z SEO i pozycjonowania omówione zostanie ponad 10. czynników mających wpływ na pozycje witryny w wynikach wyszukiwania. Eksperci rozłożą na części pierwsze algorytm Page Rank i powiedzą, jak zdobywać wartościowe linki, które będą budowały pozycję serwisu.
Przedstawione zostaną także etyczne i nieetyczne techniki pozycjonowania oraz prognozy dotyczące dalszego rozwoju SEO. Podczas całodziennego szkolenia aż 9. minut zarezerwowano na pytania od uczestników. Organizatorzy warsztatu gwarantują, że żadne z pytań nie pozostanie bez odpowiedzi.
25 listopada – Szkolenie SEO dla profesjonalistów
Wersja SEO Professional oparta jest o 1. szczegółowych Case Study projektów SEO realizowanych w Google.pl. Warty podkreślenia jest też fakt, że wśród prelegentów znajdzie się aż pięciu czołowych polskich specjalistów SEO!
To jedyne z dziewięciu szkoleń podczas Search Marketing Week, na którym nie będzie szczegółowej agendy spotkania. Formuła szkolenia SEO Professional będzie bardziej przypominała interaktywny warsztat połączony z dyskusją z uczestnikami. – Podczas szkolenia SEO Professional każdy case study jest omawiany a nie wykładany. Zakładamy, że osoby obecne na sali wniosą sporo także swojego know-how, a rozmowy i wymiany poglądów wzbogacą i rozszerzą wiedzę – mówi Cezary Lech z firmy MaxROY.com, jeden z organizatorów i prelegentów Search Marketing Week.
Praktycznie całe szkolenie SEO Professional jest zbudowane na bazie doświadczeń, studiów przypadków i dotychczas realizowanych projektów. Prelegenci nie będą się skupiać na technicznych drobiazgach, zakładając, że uczestnicy szkolenia SEO Professional na temat SEO wiedzą już całkiem sporo.
Szczegółowe informacje na temat szkoleń SEO oraz pozostałych 7 warsztatów można znaleźć na stronie http://searchmarketingweek.com/. Tydzień intensywnych szkoleń z marketingu internetowego rusza już w najbliższy poniedziałek w Warszawie, 2. listopada i potrwa do piątku, 26 listopada.
Zobacz także inne szkolenia z emarketingu zintegrowanego:
22.11 - Google Adwords - szkolenie podstawowe
22.11 - Szkolenie z Email Marketingu
23.11 - Google Adwords dla zaawansowanych
23.11 - Promocja i prowadzenie sklepów internetowych
24.11 - Szkolenie z Usability
26.11 - Szkolenie z Google Analytics
26.11 - Social Media i Facebook Marketing