Rusza kampania reklamowa Sony Ericssona C905

Rusza kampania reklamowa Sony Ericssona C905

Rusza kampania reklamowa Sony Ericssona C905
Źródło zdjęć: © Sony Ericsson blog
24.10.2008 21:25

Sony Ericsson Cyber-shot C905 to - wyjątkowo dla linii fotograficznej Sony Ericssona - telefon o rozsuwanej obudowie. Tył telefonu za zgrabną osłoną kryje aparat o rozdzielczości 8,1 Mpix z autofokusem i lampą kseononową połączoną z diodową. Do sieci trafił właśnie pierwszy spot reklamowy telefonu.

Specyfikacja nowego telefonu Sony Ericssona nie jest tajemnicą od czerwca, kiedy to odbyła się oficjalna prezentacja telefonu. C905 oprócz ulepszonego aparatu fotograficznego oferuje także GPS, HSDPA, HSUPA i wyjście TV (VGA, 30 kl/s), może też pochwalić się WiFi z certyfikatem DLNA. Nie zabrakło Bluetooth - w standardzie 2.1, telefon ma 160 MB pamięci wewnętrznej, czytnik kart M2 i akcelerometr.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)