Relacje z klientami na najwyższym poziomie. Bitrix24 CRM dla małych i dużych przedsiębiorstw

28.02.2023 12:08, aktual.: 02.03.2023 15:28

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

System do zarządzania relacjami z klientem to podstawowe narzędzie dla każdej firmy. Wśród sprawdzonych i polecanych rozwiązań jest CRM, będący jednym z wielu narzędzi Bitrix24, kompleksowego sytemu do zarządzania firmą. Co istotne dla mniejszych organizacji – pracę z nim można zacząć za darmo, wykorzystując podstawowe funkcjonalności dostępne w opcji free.

CRM (Customer Relationship Management) jest niezbędny by zadbać o relacje z klientami na najwyższym poziomie, w sposób zorganizowany i wydajny. Na rynku jest dostępnych wiele takich systemów, jednak od lat w czołówce jest Bitrix24 – narzędzie wszechstronne, ale jednocześnie proste i przyjazne w obsłudze.

Bitrix24 to kompletny system do zarządzania firmą, zarówno jednoosobową, jak i większym przedsiębiorstwem. Pozwala na współpracę w obszarach sprzedaży, marketingu, zarządzania projektami i pracownikami. Oferuje ponad 30 różnych narzędzi, w tym właśnie CRM.

Oprogramowanie pozwala na zarządzanie całym lejkiem sprzedażowym, kontaktami, współpracującymi firmami, tworzenie ofert i fakturowanie. Mamy dostęp do płatności online, zarządzania asortymentem a nawet możliwość stworzenia sklepu internetowego z poziomu Bitrix24. System pozwala na pełną analitykę nie tylko sprzedaży, ale nawet statystyk połączeń i rozmów z klientami.

Bitrix24 jest prosty w implementacji oraz intuicyjny w obsłudze, co sprawia, że pracę z nim można zacząć natychmiast po utworzeniu konta na bitrix24.pl. Więcej w materiale wideo.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie