Przeniesienie numeru do Play bez wychodzenia z domu
Od 8. grudnia sieć Play jako pierwsza w Polsce oferuje usługę przenoszenia numeru poprzez zgłoszenie telefoniczne.
W ramach oferty konsultant Play podczas rozmowy z abonentem pobiera dane niezbędne do wypełnienia wniosku o przeniesienie numeru oraz zawarcia umowy z Play. Po zebraniu danych abonent otrzymuje na numer telefonu SMS z informacją o złożeniu zlecenia z jednoczesną prośbą o jego potwierdzenie.
Na podstawie otrzymanego potwierdzenia, operator kurierem przesyła do abonenta niezbędne dokumenty (wniosek, oświadczenie, umowę) oraz wybrany przez klienta telefon z kartą SIM/USIM z przypisanym, tymczasowym numerem MSISDN.
Abonent w obecności kuriera podpisuje dokumenty, o których mowa powyżej i po ich otrzymaniu Play w przeciągu 3 dni roboczych informuje abonenta o statusie rozpatrzenia wniosku zgodnie z wybranym przez klienta kanałem kontaktu (poprzez wiadomości SMS wysyłane na numer przenoszony lub poprzez email).