Przed nimi nie uciekniesz. Złapią cię wszędzie

Strona głównaPrzed nimi nie uciekniesz. Złapią cię wszędzie
22.08.2011 12:58
Przed nimi nie uciekniesz. Złapią cię wszędzie

Interaktywne billboardy stają się w dzisiejszych czasach coraz lepszym sposobem na dotarcie do ludzi. Poprzez swoją atrakcyjną formę zwracają uwagę, zachęcając tym samym do przyjrzenia się oferowanym produktom, czy usługom. Stają się one częścią dzisiejszego otoczenia, która obok promowania marek – wspiera kampanie społeczne.

Poniżej prezentujemy 1. najciekawszych przykładów interaktywnych billboardów.

1. Interaktywny billboard „Big in Japan”

Chcesz poczuć się jak prawdziwa gwiazda filmu czy estrady? Umożliwią ci to plakaty na przystankach autobusowych. Rozentuzjazmowany tłum dziennikarzy i błyskające flesze dadzą przechodniom możliwość poznania "smaku sławy", przy okazji promując szwedzki reality show.

2. Innowacja JCDecaux dla Cadbury

Firma, chcąc umilić czas pasażerom czekającym na autobus umieściła na przystankach ekrany dotykowe, na których wyświetlana jest interaktywna gra. Jeśli nie macie nic lepszego do roboty niż spłaszczanie czekoladowych jaj –. będziecie wniebowzięci.

3. Interaktywny billboard Hondy

Japoński producent samochodów przygotował gratkę dla wszystkich fanów motoryzacji. Jeśli zdecydujesz się wysłać na wskazany numer wiadomość SMS, twój trud zostanie nagrodzony. Bilbord w nagrodę oferuje aż dwie atrakcje –. miganie światłami eksponowanego auta lub wypuszczanie kłębów dymu z rur wydechowych.

4. Interaktywny billboard McDonald’s

Ten Bilbord to świetny sposób na promocję. Stanowi swojego rodzaju grę polegającą na robieniu zdjęć wyświetlanym w dość szybkim tempie przedmiotom . Jeśli się wam to uda, nagroda jest wasza –. odbiór w restauracji, oczywiście po okazaniu zdjęcia.

5. Innowacja JCDecaux dla Yell

Ten ekran może okazać się niezwykle przydatny. Umożliwia wyszukanie oraz wyświetlenie na mapie informacji na temat znajdujących się w okolicy miejsc.

6. Interaktywny billboard Live

Ekran ma za zadanie zachęcenie do reagowania na agresję przeciwko pracownikom służb publicznych. W bardzo ciekawy sposób obrazuje on napaść „ulicy”. na pracowników pogotowia.

7. Interaktywny billboard Xerox – Airport

Xerox przy pomocy dotykowego ekranu ukazuje najciekawsze fragmenty z życia ludzi często podróżujących samolotami. Wystarczy dotknąć ekran, aby wejść w interakcję z prezentacją, która jak widać cieszy się dość dużym zainteresowaniem przechodniów.

8. Innowacja JCDecaux dla Skunk Anansie

Billboard promujący grupę rockową Skunk Anansie umożliwia wygranie biletów na koncert zespołu poprzez jak najgłośniejszy śpiew jednej z piosenek. Co ciekawe, istnieje możliwość otrzymania na telefon komórkowy nagrania, na którym próbujemy naszych sił. Ciekawe co na to mieszkańcy sąsiadującej kamienicy.

9. IBM zmienia kolor aby dopasować się klienta

Kolorystyka bilbordu dostosuje się do koloru ubrań osoby przed nim stającej. Dzięki temu, bilbord ma ukazywać sposób w jaki firma podobno dostosowuje się do wymagań klientów.

10. Zewnętrzna kampania Google Video

Billboard w postaci ramki zawierającej elementy witryny Google Video umożliwia turystom nakręcenie pamiątkowego filmu w „Googlach”.

TK/SW/SW

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (18)