Polacy kochają Sony... bardziej niż Nokię

Polacy kochają Sony... bardziej niż Nokię

Polacy kochają Sony... bardziej niż Nokię
Źródło zdjęć: © bachmont / flickr.com / CC
15.03.2013 01:28

W styczniu Sony stało się numerem 2 na polskim rynku smartfonów, wyprzedzając Nokię, ale ustępując Samsungowi. Dla nas to bardzo ważny sukces, który wyznacza kierunek w roku, który będzie przełomowym - mówi Agnieszka Jaśkiewicz, szefowa marketingu Sony Mobile w Polsce.

W Polsce, jeszcze jako Sony Ericsson, producent miał zawsze udział w rynku powyżej średniej globalnej. Rozpoznawalność marki Sony w naszym kraju jest jedną z największych na świecie.

8 na 1. telefonów w Polsce Sony sprzedaje poprzez operatorów. Planowana jest wspólna akcja z Play, gdzie tylko na smartfonach Xperia Z dostępne będą premierowe odcinki serialu Hannibal produkcji AXN, którego partnerem jest Sony. Potem mają nadejść akcje specjalne z pozostałymi telekomami.

Na wolnym rynku Sony Mobile nastawia się na współpracę ze sklepami Media Markt i Saturn, gdzie już dziś ma 15 własnych stoisk, na których sprzedają się głównie najtańsze i najdroższe modele.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (41)