Poczta głosowa bardzo często się przydaje - gdy nie możemy odebrać telefonu, dzwoniący może się nagrać i przekazać, o co chodziło. Dla wielu to jednak zbędny dodatek. Dlatego podpowiadamy, jak go wyłączyć.
Użytkownicy Play mogą korzystać z czterech sposobów odsłuchiwania wiadomości głosowych w Play. Pocztę głosową można odsłuchać w telefonie, za pomocą MMS-a, odebrać w e-mailu lub za pomocą aplikacji mobilnej. Żeby móc korzystać ze wszystkich możliwości, należy mieć jednak wykupiony pakiet Poczta Głosowa PRO. Kosztuje 2 zł miesięcznie i jest doliczany do rachunku.
Jak wyłączyć pocztę głosową?
- Poczta głosowa PRO – aby wyłączyć usługę, na klawiaturze telefonu należy wpisać specjalny kod: 11152#, a następnie wybrać symbol słuchawki. Aby sprawdzić status usługi, wybieramy kod: *115*3#
- Poczta głosowa Lite (MMS) – aby wyłączyć usługę, na klawiaturze telefonu należy wpisać specjalny kod: 11144*2#, a następnie wybrać symbol słuchawki. Aby sprawdzić status usługi wybieramy kod: *11*144*3#
- Poczta głosowa Standard (w telefonie) – aby wyłączyć usługę, na klawiaturze telefonu należy wpisać specjalny kod: (11156*2#), a następnie wybrać symbol słuchawki. Żeby sprawdzić status usługi, wybieramy kod: *11*56*3#
- Poczta głosowa na e-mail – aby wyłączyć usługę, na klawiaturze telefonu należy wpisać specjalny kod: 11192#, a następnie wybrać symbol słuchawki. Aby sprawdzić status usługi, wybieramy kod: *119*3#
Pocztę głosową wyłączymy również podczas wizyty w salonie Play lub dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta (*500 lub 790 500 500).
Jak wyłączyć pocztę głosową w Orange?
Zarówno włączanie jak i wyłączanie poczty głosowej w Orange najprostsze jest za pomocą kodu dostępu do Twojego Menu, czyl 100#. Aby uruchomić menu należy wpisać kod, a następnie wcisnąć słuchawkę, tak jak w przypadku wykonywania połączenia. Na ekranie naszego telefonu pojawi się menu, w którym odnajdziesz funkcje zarówno włączenia, jak i wyłączenia poczty głosowej – znajdują się one w sekcji Usługi Podstawowe/ Poczta głosowa.
Osoby posiadające telefon na abonament bądź mix mogą wyłączyć pocztę głosową, wpisując kod 11020#, który od razu pozwala zrezygnować z usługi. Natomiast jeżeli macie numer na kartę, wówczas trzeba wpisać ten kod: 11003*00#.
Z poczty głosowej w Orange zrezygnujemy, dzwoniąc pod numer *500 (szczegółowy przebieg rozmowy zaprezentowaliśmy w poradniku “Jak wyłączyć pocztę głosą w Orange?”)
oraz na stronie internetowej operatora. Będąc zalogowanym na swoim koncie, należy przejść do sekcji “Pakiety i ustawienia”, a następnie wybierać zakładkę “Połączenia”. Tam decydujemy, czy poczta ma być włączona czy wyłączona.
Jak wyłączyć pocztę głosową w T-Mobile?
W T-Mobile zarówno w numerach na abonament, jak i na kartę, poczta głosowa wyłącza się… sama. Wystarczy, że nie będziecie z niej korzystać przez trzy miesiące. Na 30 dni przed wyłączeniem usługi operator wysyła SMS. Jeżeli ktoś chce sam zrezygnować z usługi, należy zawiesić ją kodem #002# (po wpisaniu go trzeba wcisnąć klawisz akceptacji połączenia).
Z opcji zawieszenia poczty głosowej kodem nie mogą skorzystać ci, którzy mają włączoną usługę „Domyślne przekierowania na pocztę głosową”. Wówczas należy wyłączyć pocztę głosową za pośrednictwem BOA/BOU (Biuro Obsługi Abonenta/Użytkownika) lub poprzez Internetowy System Obsługi.
Jak wyłączyć pocztę głosową w Plusie?
Najprościej wyłączyć pocztę głosową w Plusie za pomocą kodu. Wpisanie 12200# lub ##002# i kliknięcie klawisza akceptacji połączenia sprawi, że zrezygnujemy z usługi. Natomiast kod *122# pozwoli sprawdzić status poczty głosowej. Tę wyłączymy również na stronie internetowej operatora, logując się na swoje konto.
Jak wyłączyć pocztę głosową w Mobile Vikings?
Pocztę głosową wyłączy prosty kod - #002#, który wpisujemy, a następnie potwierdzamy klawiszem akceptacji połączenia. Za pomocą tego samego kodu możemy również aktywować pocztę głosową.
Jak wyłączyć pocztę głosową w Nju Mobile?
W Nju Mobile z poczty głosowej zrezygnujemy:
- na stronie internetowej - na njumobile.pl/mojekonto w zakładce Usługi wyłączamy pocztę głosową;
- w telefonie - należy wpisać kod 12712*00# i zatwierdzić przyciskiem połączenia;
- dzwoniąc do automatycznego biura obsługi Nju Mobile pod numerem *620.