Poczta Polska coraz bardziej cyfrowa. Bank Pocztowy pozwala płacić w nowy sposób

Poczta Polska coraz bardziej cyfrowa. Bank Pocztowy pozwala płacić w nowy sposób
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Adam Bednarek

05.11.2019 10:09, aktual.: 05.11.2019 10:39

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Bank Pocztowy, strategiczny partner Poczty Polskiej, zyskał nową funkcję. Klienci mogą płacić za swoje zakupy zegarkiem Garmin Pay.

Od 4 listopada Klienci indywidualni i biznesowi Banku Pocztowego oraz EnveloBanku – jego cyfrowej bankowości – mogą płacić za zakupy zegarkiem korzystając z Garmin Pay. Usługa działa jak typowy cyfrowy portfel. Dodaje się swoje karty, dzięki czemu można szybko płacić zbliżeniowo.

- Zgodnie z realizowaną strategią Banku Pocztowego kładziemy nacisk na wdrażanie rozwiązań z obszaru nowych technologii, tak by stawać się instytucją coraz bardziej cyfrową. Udostępnienie klientom usługi Garmin Pay to kolejny krok w tym kierunku. Wprowadzamy rozwiązania, które ułatwiają naszym klientom przeprowadzanie transakcji płatniczych, a z drugiej strony zwiększamy konkurencyjność Banku Pocztowego. Jestem przekonany, że ułatwi nam to dynamiczny rozwój w przyszłości– komentuje Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.

Stereotypowe myślenie o Banku Pocztowym zakłada, że to bank dla "starszych ludzi". Ma to oczywiście związek z placówkami ulokowanymi w siedzibach poczty. Tymczasem Bank Pocztowy stara się "odmłodzić" swój wizerunek.

Od sierpnia Google Pay działa w Banku Pocztowym i EnveloBanku. To umożliwia klientom bezpieczne i wygodne płacenie telefonem. Jeśli smartfon ma moduł NFC, można nim płacić zbliżeniowo wszędzie tam, gdzie są terminale przyjmujące płatności zbliżeniowe. Nie trzeba nosić ze sobą fizycznej karty, a przed zapłaceniem trzeba odblokować telefon. To daje dodatkową warstwę zabezpieczeń.

Inną ciekawą cyfrową opcją jest e-awizo, wprowadzone w październiku. Dzięki temu informacje o oczekującej przesyłce klienci otrzymują z pomocą SMS-owego e-Awizo. Natomiast mogą także zgłosić prośbę o dostarczenie listów poleconych bezpośrednio do ich skrzynki na listy.

- Poczta Polska staje się coraz bardziej cyfrowa. Fakt, że jesteśmy większościowym akcjonariuszem Banku Pocztowego pozwala nam szukać synergii, dzięki której możemy rozszerzać ofertę bankową o innowacyjne rozwiązania usług pocztowych w nowoczesnej odsłonie – mówił wówczas Przemysław Sypniewski, Prezes Zarządu Poczty Polskiej.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (6)
Zobacz także