Plush z darmową muzyką w Tidal. Sieć komórkową reklamuje amerykańska gwiazda
Tak się złożyło, że będziemy musieli przez jakiś czas spędzać większość naszych dni w naszych czterech kątach. Dostawcy usług internetowych i multimedialnych wychodzą nam naprzeciw i oferują różne promocje. Tym razem na ciekawą ofertę możemy liczyć w sieci Plush, szczególnie jeśli lubicie słuchać muzyki.
Abonenci Plusha mogą od teraz korzystać z serwisu muzycznego Tidal za darmo przez 90 dni. Obok Spotify i Deezera to najpopularniejsza platforma do słuchania muzyki, a jej zaletą jest wysoka jakość odtwarzania i schludny interfejs.
W reklamie promującej tę akcję wziął udział znany amerykański raper Lil' Wayne, który ma na swoim koncie sprzedaż 100 milionów płyt, a także pięć statuetek Grammy.
Jeśli zdecydujecie się na skorzystanie z tej promocji, to nie tylko otrzymacie dostęp do Tidala za darmo na 90 dni. W ramach akcji #zostanwdomu Plush nie będzie pomniejszał wam transferu z comiesięcznego pakietu danych przy słuchaniu muzyki z Tidala.
Zobacz też: Darmowy streaming (własnej biblioteki muzyki) dzięki Google Play Music
Dwa dni przed końcem tej 3-miesięcznej promocji otrzymacie SMS-a przypominającego o jej upływie, a wtedy możecie ten dostęp ewentualnie odwołać. Jeśli jednak będziecie mieli ochotę z Tidala korzystać dalej na rachunku Plush, to opłata za niego będzie wynosić 19,99 złotych za miesiąc.
Darmowy dostęp do Tidala to nie jedyne udogodnienie dla klientów sieci Plush. Posiadaczom abonamentów za 25 zł bądź osobom, które doładują taką kwotą kartę będą mogły liczyć także na dostęp do Facebooka, Messengera, Instagrama i WhatsAppa, który nie pomniejsza transferu danych. Ponadto w tej cenie zawarty będzie takży pakiet danych 10 GB do aplikacji YouTube oraz popularnego szczególnie wśród młodzieży TikToka.