PKO BP testuje Talk2IKO. Duże plany względem aplikacji IKO
PKO BP zaktualizował swoją strategię dotyczącą rozwoju aplikacji IKO. Bank rozpoczął również testy obsługi głosowej aplikacji dzięki funkcji Talk2IKO, która jest kompatybilna z Asystentem Google.
Talk2IKO to funkcjonalność, która jest teraz w fazie testowej. Jeśli zostanie pozytywnie przyjęta na stałe zagości w aplikacji IKO, umożliwiając m.in. podstawową nawigację po aplikacji, obsługę BLIK, doładowania telefonu czy możliwość szybkiego znalezienia odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
W fazie testów jest również głosowa obsługa płatności, w tym przelewów do zdefiniowanych odbiorców lub na telefon. Docelowo wszystkie funkcje IKO mają być dostępne z pomocą asystenta głosowego, który będzie zintegrowany z Asystentem Google.
Strategia PKO BP na najbliższe lata
PKO Bank Polski zaktualizował również swoje cele na najbliższe lata, zakładając rekordową liczbę użytkowników aplikacji IKO do 2022 roku. Bank zakłada, że ich liczba wzrośnie do 5 mln użytkowników.
Jak podaje serwis Money.pl, 21 października br. PKO BP podał, że przekroczył 4 mln aktywnych użytkowników aplikacji IKO i szacuje, że do końca roku liczba ta sięgnie 4,25 mln.
PKO BP od lat jest liderem sektora bankowego w Polsce, a strategia rozwoju na lata 2020-2022 zakłada m.in. powyżej 5 mld zł zysku netto oraz wskaźnik ROE na poziomie 12% w 2022 r.