Pierwsza edycja polskiego festiwalu YouTube'a

Pierwsza edycja polskiego festiwalu YouTube'a

Pierwsza edycja polskiego festiwalu YouTube'a
Źródło zdjęć: © chip.pl
14.11.2014 11:17, aktualizacja: 14.11.2014 13:43

Orange ma ambicje stworzenia polskiej wersji amerykańskiego festiwalu VidCon. Firma chce zaprosić wszystkich miłośników sieciowej twórczości, a także tych, którzy w YouTubie upatrują szans zarobku. Impreza łączyć ma dobrą zabawę, okazję do poznania największych polskich sław internetu, a także możliwość zdobycia merytorycznej wiedzy na temat tej formy wyrazu w szeregu warsztatów.

Wydarzenie, nazwane Orange Video Fest by LifeTube odbędzie się 6 grudnia na warszawskim Torwarze. Główną atrakcją dla uczestników ma być możliwość zobaczenia na żywo najbardziej znanych polskich youtuberów. Pojawią się m.in. SA Wardęga, Stuart Edge, Furious Pete, Abstrachuje.TV, a także m.in. AdBuster, SKKF, Polski Pingwin i Rock.

– Najpopularniejsi youtuberzy w jednym miejscu, a do tego duża dawka wiedzy merytorycznej – tego jeszcze w Polsce nie było! Orange Video Fest by LifeTube to prawdziwe święto YouTube'a, youtuberów i ich fanów – mówi Barbara Sołtysińska, CEO sieci LifeTube, organizującej wydarzenie. – Celem wydarzenia jest nie tylko zapewnienie rozrywki i dostarczenie niezapomnianych wrażeń, lecz także pokazanie potęgi twórców, publikujących w serwisie YouTube i możliwości, jakie to nowe medium nam oferuje.

Organizator obiecuje show youtuberów, występy na żywo największych gwiazd i interesujące rozmowy z najciekawszymi z nich. Ważnym punktem programu ma być również wręczenie polskim twórcom oficjalnych nagród YouTube – złotych przycisków.

Ale Orange Video Fest nie ma się koncentrować wyłącznie na zabawie. Podczas festiwalu odbędzie się również konferencja z udziałem polskich i amerykańskich specjalistów z dziedziny marketingu, w których karierach YouTube odgrywa kluczową rolę. Rzucą oni światło na największe kampanie, realizowane za pośrednictwem tej platformy. Tutaj wśród gości pojawią się Jeffrey Harmon (twórca sukcesu Orabrush na YouTube), Ricky Ray Butler (agencja Plaid Social Labs), Artur Kurasiński (autor bloga AK74.pl), Maciej Budzich (autor bloga Mediafun.pl), Michał Sadowski (CEO Brand24. oraz Jan Zając (CEO Sotrender). Ze swoimi prelekcjami wystąpią również pomysłodawca Barbara Sołtysińska (CEO LifeTube) oraz współorganizator Łukasz Grzejek (CEO Agora Internet Artists).

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)