Orange otwiera nowoczesny Smart Store. W środku bogata oferta i serwis naprawczy "od ręki"
Firma właśnie otworzyła salon inny niż wszystkie. Nowoczesna placówka to miejsce, które będzie wzorem do tworzenia i modernizowania punktów w naszym kraju. Dlatego stanęła w samym sercu stolicy.
15.06.2018 | aktual.: 15.06.2018 21:31
Nowy, osiemnasty już Smart Store Orange powstał w centrum Warszawy, w dawnym Domu Towarowym Sezam przy ul. Marszałkowskiej 126/134. A w nim - pierwszy w Polsce punkt serwisowy, w którym eksperci od ręki usuną większość usterek. Do końca tego roku Orange chce otworzyć jeszcze pięć większych salonów w formule Smart Store i zmodernizować ponad 100 mniejszych punktów w całym kraju.
- Pierwszy Smart Store otworzyliśmy w Warszawie w 2015 roku. Sezam to wyjątkowe miejsce, nasz najnowocześniejszy salon w samym sercu Warszawy, oferujący najbardziej zaawansowane technologie i smartfony. Dziś mamy już 18 takich interaktywnych salonów w kilkunastu większych polskich miastach - powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. - W ciągu miesiąca Smart Store'y odwiedza średnio dwa razy więcej osób niż tradycyjne salony. To przyjazne i maksymalnie spersonalizowane podejście do klientów, zapewniające najwyższe standardy obsługi. Miejsce, w którym mogą załatwić sprawy związane z ich usługami, ale i przetestować urządzenia i dokonać niezbędnych napraw. Pomysł sprawdza się tak dobrze, że modernizujemy również mniejsze salony, wprowadzając do nich elementy ze Smart Store’ów - dodał.
- Przecięcie wstęgi to największy obowiązek, jaki mam w firmie - zażartował Stéphane Richard, prezes Orange Polska. - Dziękuję zespołowi, który umożliwił otwarcie sklepu w tak cudownym miejscu i wszystkim, którzy dopracowali ten sklep w tylu detalach. Smart Store taki jak ten to kluczowy element strategii, która pozwoli dostarczyć klientowi nową jakość doświadczeń. Wszystko zaczyna się od jakości sieci, dlatego inwestujemy w sieć światłowodową i chcemy być liderem sieci 5G. Planujemy otworzyć 1000 Smart Store'ów na całym świecie, Polska zajmuje ważne miejsce - dodał Richard.
Aż 60 proc. nowych klientów Orange decyduje się na zakup usług w salonach sprzedaży. Dwóch na trzech, którzy chcą dokupić dodatkowe usługi, robi to właśnie w salonie. Dlatego Orange inwestuje w sieć swoich punktów. Jeszcze w tym roku kolejne salony w formule Smart Store powstaną w Krakowie, Chorzowie, Bydgoszczy, Toruniu i Nowym Sączu. Oznacza to, że "smart" będzie już co dziesiąty salon własny. Orange modernizuje też mniejsze salony - do końca roku nową oprawę zyska ponad 100 punktów, a do 2021 roku zmodernizowane zostaną wszystkie placówki.
Co ważne, nie będzie konieczne czekanie w kolejce. W trakcie pobierania numerka możliwe będzie wpisanie numeru telefonu i otrzymanie wiadomości SMS, kiedy nastąpi nasza kolej. Konsultanci mają czekać do 10 minut na klienta.
Salon w centrum Warszawy obsłuży do 900 klientów dziennie. Orange kładzie w nim duży nacisk na promocję oraz sprzedaż akcesoriów do smartfonów oraz konsol. Smart Store został podzielony na trzy sekcje: Dom, Rozrywka oraz Firma.
Nowością w Smart Store Sezam będzie serwis telefonów komórkowych, który powstał we współpracy z firmą CTDI. Klienci będą mogli dokonać większości napraw od ręki, bezpośrednio w salonie, bez konieczności umawiania kuriera, rozstawania się z telefonem na kilka dni oraz wypełniania formalności. Naprawy wykonają pracownicy serwisu autoryzowanego przez większość producentów sprzętu. Będzie można tu również dokonać napraw na podstawie gwarancji lub rękojmi producenta.
Dodatkowo, każdy kto odwiedzi Smart Store przed 22 czerwca 2018, może wziąć udział konkursie, w którym można wygrać: iPhone 8 256 GB, iPhone 8 64 GB oraz dron Goclever Transformer FPV.