O2 przeprasza za kłopoty z siecią i oferuje rekompensaty
19.07.2012 10:30, aktual.: 19.07.2012 11:21
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Brytyjski O2 przeprosił za kłopoty z siecią i zaoferował wszystkim poszkodowanym użytkownikom rekompensaty.
- lipca w O2 miała miejsce awaria, która na kilkanaście godzin pozbawiła wybranych klientów łączności z siecią. Teraz O2 przeprasza za kłopoty i oferuje swoim klientom rekompensaty.
Klienci abonamentowi, których dotknęła awaria, otrzymają zniżkę na abonament w wysokości 10%, czyli za 3 dni braku łączności z siecią. Opust będzie dotyczyć abonamentu za lipiec i widoczny będzie na ich rachunkach we wrześniu.
Klienci usług na kartę otrzymają 10% więcej wartości pierwszego doładowania we wrześniu.
Dodatkowo wszyscy klienci operatora otrzymają kupon rabatowy w wysokości 1. funtów. Będą mogli go wykorzystać w sklepie operatora na dowolne usługi.