O2 przeprasza za kłopoty z siecią i oferuje rekompensaty

O2 przeprasza za kłopoty z siecią i oferuje rekompensaty

19.07.2012 10:30, aktual.: 19.07.2012 11:21

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Brytyjski O2 przeprosił za kłopoty z siecią i zaoferował wszystkim poszkodowanym użytkownikom rekompensaty.

  1. lipca w O2 miała miejsce awaria, która na kilkanaście godzin pozbawiła wybranych klientów łączności z siecią. Teraz O2 przeprasza za kłopoty i oferuje swoim klientom rekompensaty.

Klienci abonamentowi, których dotknęła awaria, otrzymają zniżkę na abonament w wysokości 10%, czyli za 3 dni braku łączności z siecią. Opust będzie dotyczyć abonamentu za lipiec i widoczny będzie na ich rachunkach we wrześniu.

Klienci usług na kartę otrzymają 10% więcej wartości pierwszego doładowania we wrześniu.

Dodatkowo wszyscy klienci operatora otrzymają kupon rabatowy w wysokości 1. funtów. Będą mogli go wykorzystać w sklepie operatora na dowolne usługi.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także