Nowych reklam na YouTube nie da się ominąć

Nowych reklam na YouTube nie da się ominąć
Źródło zdjęć: © flickr / flickr / Rego Korosi / CC BY-SA 2.0

27.04.2016 07:27, aktual.: 27.04.2016 11:31

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

6 sekund. Tyle wynosi długość nowego typu reklam, które już wkrótce pojawią się na platformie YouTube. Będą odtwarzane przed rozpoczęciem się materiału, który chcemy obejrzeć i... nie da się ich ominąć.

Dowiedzieliśmy się tego z nowego wpisu na oficjalnym blogu YouTube, gdzie przedstawiciele portalu chwalą się, że o nowym typie reklam, zwanym Bumper ads, starają się myśleć, jak o "haiku reklam wideo". To oczywiście tylko bardzo kreatywny sposób na to, żeby poinformować nas o tym, że na YouTube pojawi się nowy typ reklam, odtwarzanych na samym początku materiałów wideo.

Pomysł oczywiście ma bardzo dużo sensu i z pewnością pozwoli zarobić twórcom materiałów dostępnych na YouTube. Jak dowiadujemy się z wpisu na blogu, połowa użytkowników w przedziale wiekowym 18-49 korzysta z YouTube na swoich urządzeniach mobilnych, z myślą o których powstał nowy typ reklam.

Trochę mniej mogą być jednak zadowoleni użytkownicy, którzy nie przepadają za głośnymi reklamami, których w żaden sposób nie da się wyłączyć.

ag

Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Ceny za roaming w UE spadną jeszcze w tym miesiącu