Nowe technologie zmieniają oblicze handlu.

Nowe technologie zmieniają oblicze handlu.

Nowe technologie zmieniają oblicze handlu.
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com | shutterstock.com
17.06.2019 14:51, aktualizacja: 10.07.2019 12:54

Grupa Eurocash wspiera i nagradza przedsiębiorców za proaktywne myślenie o rozwoju sklepów.

Grupa Eurocash w ramach akcji "Herosi Innowacyjności" przeznaczy łącznie 1 mln zł na ponad 50 innowacyjnych projektów zgłoszonych przez współpracujących z nią niezależnych przedsiębiorców. Wnioski można składać w trzech kategoriach tematycznych. Akcję wspierają: Katarzyna Dowbor, Zbigniew Urbański oraz Przemysław Talkowski – ambasadorzy akcji.

Gwałtowny rozwój nowych technologii, który zaobserwować można również w branży handlowej, sprawia, że sieci prześcigają się w sposobach budowania pozytywnych doświadczeń klientów odwiedzających ich sklepy. Tymczasem właściciele lokalnych sklepów, pomimo posiadania wielu innowacyjnych pomysłów na rozwiązania, często nie mają środków na ich realizację. Kategoria Inwestuję w technologię akcji „Herosi Innowacyjności” jest dedykowana tym przedsiębiorcom, którzy mimo ograniczonych środków chcą rozwijać swój biznes w oparciu o najnowocześniejsze technologie.

- Od lat z zainteresowaniem śledzę nowoczesne rozwiązania technologiczne pojawiające się w branży handlowej. Komfort i szybkość realizacji zakupu to obecnie dwie najważniejsze wartości w walce o klienta. Dlatego cieszę się, że akcja "Herosi Innowacyjności", a zwłaszcza kategoria, której jestem ambasadorem, umożliwi właścicielom lokalnych biznesów wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań w ich sklepach. Wierzę, że właściciele lokalnych sklepów, ze względu na swoje bliskie relacje z klientami, realnie przyczynią się do wprowadzenia zmian zwiększających satysfakcję ich klientów, pracowników, jak i ich samych. Każdy zgłoszony pomysł będzie wzięty pod naszą uwagę. Zgłaszać można zarówno projekty obejmujące wprowadzenie kas samoobsługowych, jak i te odnoszące się do usprawnienia zarządzania towarem, np. elektroniczne cenówki. Wszystko zależy od konkretnych potrzeb danego przedsiębiorcy - mówi Zbigniew Urbański, ambasador kategorii Inwestuję w technologię.

Zbieranie zgłoszeń potrwa do 24 lipca 2019 roku. Następnie od 1 sierpnia do 10 września projekty, które przejdą weryfikację formalną, zostaną poddane ogólnopolskiemu głosowaniu na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl. Po tym etapie, wszystkie inicjatywy zostaną ocenione przez Jury, a ocena końcowa wniosku będzie sumą punktów za poparcie społeczne (punkty z internetowego głosowania) oraz za biznesowy potencjał pomysłu. Zwycięskie pomysły zostaną ogłoszone 24 września 2019 roku podczas Kongresu Akademii Umiejętności w Łodzi.

Ponieważ tematem przewodnim konkursu jest innowacyjność rozumiana dużo szerzej niż tylko najnowsze technologie, poza kategorią Inwestuję w technologię przedsiębiorcy mają do wyboru kategorię Zmieniam świat lokalnie, którą opiekuje się Katarzyna Dowbor, dziennikarka i prezenterka telewizyjna oraz Stawiam na praktyczne rozwiązania, której ambasadorem jest Przemysław Talkowski, znany dziennikarz biznesowy i społeczny. Pierwsza z nich skierowana jest do przedsiębiorców angażujących się w życie lokalnych społeczności i chcących wprowadzić pozytywną zmianę w otoczeniu sklepu. Druga z kolei dedykowana jest projektom, które wpłyną na usprawnienie pracy w sklepie.

Ponadto projekty mogą być zgłaszane w 3 kategoriach finansowych. W sumie nagrodzone zostaną 54 projekty, które otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 1 mln zł – 1 nagroda w wysokości do 100 000 zł, 3 nagrody do 50 000 zł oraz 50 nagród do 15 000 zł. Szczegółowe informacje o akcji „Herosi Innowacyjności” oraz regulamin znajdują się na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl.

Źródło artykułu:Artykuł sponsorowany
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)