Nasza-klasa tworzy dział badań marketingowych

Nasza-klasa tworzy dział badań marketingowych
Źródło zdjęć: © nasza-klasa

13.10.2009 14:01, aktual.: 13.10.2009 14:19

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Do zespołu Naszej-klasy dołączył Krzysztof Sobieszek, dotychczasowy Invention Manager w Mindshare

Jego głównym zadaniem będzie stworzenie i wdrożenie platformy badawczej oraz rozwój produktów analitycznych spółki skierowanych do rynku marketingowego. Sobieszek objął funkcję Pełnomocnika Zarządu ds. Badań.

- _ Nasza-klasa dysponuje niespotykanym potencjałem dotarcia do użytkowników w polskiej sieci. Liczę na to, że wspólnie z Krzysztofem będziemy w stanie stworzyć nową jakość na rynku badań konsumenckich online - zarówno w obszarze efektywności reklamy jak i właściwego adresowania i pomiaru skuteczności działań marketingowych _ - mówi Dominik Kaznowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu i PR, odpowiedzialny za obszar badań i analiz w spółce.

Obraz
© (fot. Internet standard)

Sobieszek będzie współpracował z Działem Handlowym w zakresie opracowania oferty produktowej dla reklamodawców oraz z Działem Marketingu i PR Naszej-klasy w zakresie metodologii, wdrożenia platformy i analizy danych portalu.

_ "Ogromne możliwości jakimi dysponujemy zarówno na polu badań ilościowych jak i jakościowych, w połączeniu z bogatą ofertą reklamową składają się na ciekawą propozycję dla szerokiego spektrum klientów _" - mówi Krzysztof Sobieszek.

Krzysztof Sobieszek ukończył Uniwersytet Warszawski z dyplomami socjologa oraz politologa. Od 2005 roku jest obecny na rynku interaktywnym. Ostatnio w Mindshare zajmował się rozwojem nowych kanałów komunikacji z silnym ukierunkowaniem na marketing społecznościowy.

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)