Najbardziej prestiżowy plebiscyt technologiczny Mobility Trends – rozstrzygnięty

20 lutego 2019 roku podczas Gali Mobility Trends zostały ogłoszone wyniki plebiscytu na najlepsze mobilne produkty i usługi 2018 roku.

Najbardziej prestiżowy plebiscyt technologiczny Mobility Trends – rozstrzygnięty
Źródło zdjęć: © Mobility Trends

W Teatrze Capitol w Warszawie odbyła się dziewiąta już edycja Gali, podczas której wręczono statuetki Złoty Bell w 25 kategoriach. Głosowanie zakończyło się 5 stycznia br. Konsumenci mogli wybierać spośród prawie 350 produktów i usług dodanych do ankiety przez producentów lub dystrybutorów w 19 kategoriach. W głosowaniu wzięło udział prawie 23 tysiące internautów, którzy oddali w sumie 138 219 głosów.

W tej edycji największym zainteresowaniem cieszyły się kategorie: Gadżet oraz Innowacja roku 2018 – produkt iRobot Roomba okazał się najpopularniejszym gadżetem, a Huawei Mate 20 Pro największą innowacją minionego roku. Najwięcej głosów (20412), podobnie jak w latach poprzednich, oddano w kategorii „Smartfon roku" – tu Złoty Bell powędrował do firmy Samsung za model Galaxy S9+, natomiast Galaxy Note 9 wygrał w kategorii „Biznesowy smartfon roku”.

W kategorii „Tablet roku" zwyciężyła firma Apple za iPad Pro 2018. „Akcesorium roku 2018” został produkt SanDisk Extreme Portable SSD firmy Western Digital. Nagrodę za "Aplikację Mobilną B2C" otrzymała firma Uber Technologies za usługę Uber. Natomiast w segmencie B2B statuetka przypadła Telematics Technologies za aplikację NaviExpert Telematics. W kategorii „Oferta Operatorska roku 2018" w segmencie B2C triumfowała firma Premium Mobile Sp. z o.o. za ofertę Freedom 3 w Premium Mobile. W segmencie B2B „Ofertą Operatorską roku 2018" okazał się P4 za Biznes Box Ultra Play. Firma POLKOMTEL za usługę Zestaw Internetu Domowego 300 z Internetem LTE Plus zwyciężyła natomiast w kategorii „Mobilny Internet roku 2018".

Obraz
© Mobility Trends

„Notebookiem roku" wybrano HP ENVY 13. Za najlepszą nawigację uznano Mio Spirit 7700 LM, a za najinteligentniejszy sprzęt domowy – HOOVER AXI. W kategorii „Telefon roku 2018” nagroda trafiła do firmy Maxcom S.A. za produkt Maxcom MS459 Harmony, zaś aplikacja Blik zwyciężyła w kategorii „Mobilne płatności roku 2018". „Technologicznym Autem 2018" wybrano Audi e-Tron. W kategorii „Mobilna Gra roku" zwyciężył Epic Games za grę Fortnite Battle Royale. Smartfon Huawei Mate 20 Pro został uznany za największą innowację 2018 roku, zaś za najlepszy sportowy gadżet uznano opaska Xiaomi Mi Band 3.

W zaledwie 6 kategoriach biznesowych zwycięzców wyłoniła kapituła złożona z redaktorów Mobility, Mobilitynews.pl oraz Technikalia.tv. Kapituła konkursowa wybrała Maxcom „Polską Firmą roku 2018", a „Dystrybutorem roku 2018" okrzyknęła firmę ABC Data. Tytuł „Człowieka Roku 2018" otrzymał Michał Kanownik, prezes ZIPSEE – Cyfrowa Polska. W kategorii „Operator roku 2018” nagrodę przyznano Premium Mobile. „Producentem roku 2018” została firma Samsung. „Wydarzeniem roku 2018” uznano przejęcie pakietu kontrolnego akcji Netia S.A. przez firmę Cyfrowy Polsat S.A.

- Organizowany przez nas plebiscyt jest największym, niezależnym badaniem trendów w branży nowych technologii. Dzięki ankiecie wypełnianej przez konsumentów otrzymujemy dane, które stają się podstawą do raportu preferencji rynkowych. Podczas tego jednego, wyjątkowego dnia – Gali Mobility Trends następuje ogłoszenie laureatów oraz integracja przedstawicieli firm, które na co dzień ze sobą konkurują – powiedział Tomasz Cieślak, prezes MIT MEDIA Group Sp. z o.o.

Ceremonię poprowadził duet: Beata Chmielowska-Olech i Tomasz Wolny. Wśród gości nie zabrakło osób ze świata show biznesu tj. Grażyna Wolszczak, Jarosław Jakimowicz, Wojciech Majchrzak, Adam Klimek, Marcela Leszczak. Po części oficjalnej w Klubie Capitol odbyło się afterparty. Atrakcją wieczoru był koncert Kwartetu Jurajskiego Kuby Sienkiewicza, lidera Elektrycznych Gitar.

Raport zawierający wyniki głosowania i podsumowujący najnowsze trendy, ukaże się w najbliższym numerze magazynu Mobility.

Sponsor główny: Samsung

Sponsorzy Mobility Trends 2018: SanDisk, Western Digital, Maxcom, MyScreenProtector, Meizu, 4 PUBLICITY, Teatr i Club Capitol, Technikalia oraz Honor.

Partnerzy: Plantronics, Play, Mio, Telematics Technologies, CAT, Hama, General Mobile, Ingram Micro, Wiko, Jabra, Solectric, Blaupunkt, Świat Telefonów i Landotech.

Patroni honorowy: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, ZIPSEE - Cyfrowa Polska,

Oficjalni patroni medialni: Czwórka Polskie Radio, Wirtualna Polska, Komórkomania, MobilityNews, Technikalia.TV, Mobility.

Patroni medialni: InfoMarket, Brands IT, Big China, Telix, eGospodarka, Ostatnia Tawerna, Outsourcing Portal, BeautyShow, MotoSpace, EuroFlota.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)