MVNO z darmowymi rozmowami za oglądanie reklam
Pierwsza w świecie finansowana wyłącznie przez reklamodawców sieć telefonii komórkowej o nazwie Blyk zaczyna funkcjonować w Wielkiej Brytanii, zapewniając abonentom darmowe 43 minuty rozmów i 217 SMS-ów miesięcznie.
25.09.2007 16:10
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Nowej sieci adresowana jest do ludzi w wieku od 16 od 24 lat - czyli grupy konsumentów, do której szczególnie trudno przebić się z reklamami. Użytkownicy będą codziennie otrzymywać po sześć SMS-ów reklamowych, dotyczących ponad 40 marek - w tym Adidasa, L'Oreal i Manchester United. Zestawy reklam będą opracowywane dla każdego klienta indywidualnie, na podstawie wypełnionego wcześniej kwestionariusza zainteresowań.
Blyk, jako MVNO, działa na infrastrukturze Orange. Po wykorzystaniu limitu darmowych usług, minuta będzie kosztować 15 pensów (około 0,81 zł), a SMS - 10 pensów (około 0,54 zł).