Muzyka za reklamę

Muzyka za reklamę
Źródło zdjęć: © internetstandard.pl

06.10.2009 16:00, aktual.: 07.10.2009 10:19

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Obejrzyj reklamę a będziesz mógł ściągnąć wybrany utwór muzyczny - tak można krótko streścić model biznesowy serwisu Freeallmusic.com.

Freeallmusic.com to serwis stworzony przez Free All Media. Internauci, którzy zgodzą się obejrzeć emitowane przez serwis reklamy otrzymają dostęp do wolnego od zabezpieczeń DRM utworu muzycznego. Aby ściągnąć jeden utwór, trzeba będzie obejrzeć 1. sekund reklam wideo. Serwis dostępny będzie tylko dla osób zamieszkujących teren USA.

Obraz
© (fot. internetstandard.pl)

Freeallmusic.com zamierza rozliczać się z reklamodawcami w modelu cost-per-action (CPA) i cost-per-impression (CPM).

Założyciele serwisu Richard Nailing i Brian McCourt zainwestowali w stworzenie projektu 1,5 mln dol. W pierwszej rundzie finansowania Freeallmusic.com otrzymał przynajmniej 99. tys. dolarów od prywatnych inwestorów.
Czas pokaże, czy serwis nie powtórzy porażki SpiralFrog.com, który funkcjonował w takim samym modelu.

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)