Muzyka za reklamę

Strona głównaMuzyka za reklamę
06.10.2009 16:00
Muzyka za reklamę
Źródło zdjęć: © internetstandard.pl

Obejrzyj reklamę a będziesz mógł ściągnąć wybrany utwór muzyczny - tak można krótko streścić model biznesowy serwisu Freeallmusic.com.

Freeallmusic.com to serwis stworzony przez Free All Media. Internauci, którzy zgodzą się obejrzeć emitowane przez serwis reklamy otrzymają dostęp do wolnego od zabezpieczeń DRM utworu muzycznego. Aby ściągnąć jeden utwór, trzeba będzie obejrzeć 1. sekund reklam wideo. Serwis dostępny będzie tylko dla osób zamieszkujących teren USA.

288762772177827987
Źródło zdjęć: © (fot. internetstandard.pl)

Freeallmusic.com zamierza rozliczać się z reklamodawcami w modelu cost-per-action (CPA) i cost-per-impression (CPM).

Założyciele serwisu Richard Nailing i Brian McCourt zainwestowali w stworzenie projektu 1,5 mln dol. W pierwszej rundzie finansowania Freeallmusic.com otrzymał przynajmniej 99. tys. dolarów od prywatnych inwestorów.
Czas pokaże, czy serwis nie powtórzy porażki SpiralFrog.com, który funkcjonował w takim samym modelu.

Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)