(MOTO)RED dla Afryki

Joss Stone i Motorola przeznaczą dochody na finansowanie PRODUCT(RED) - kampanii na rzecz walki z AIDS w Afryce.

(MOTO)RED dla Afryki

Od dziś teledysk "Tell Me What We're Gonna Do Now" brytyjskiej wokalistki Joss Stone jest dostępny na iTunes. Piosenkarka przeznaczy cały dochód z jego sprzedaży na rzecz walki z AIDS w Afryce. Równolegle Motorola wprowadza w Kanadzie specjalną wersję telefonu komórkowego KRZR K1, z charakterystycznymi czerwonymi elementami obudowy, z którego część dochodu ze sprzedaży zasili fundusze programu.

Łączna suma środków przekazanych przez Motorolę na rzecz globalnego funduszu PRODUCT(RED) w 2006 roku wyniosła 12 milionów dolarów. Większość dochodów pochodziła ze sprzedaży w Stanach Zjednoczonych, Singapurze, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.

W zeszłym roku Motorola przygotowała specjalną wersję modelu SLVR L7, a w kampanii wziął udział także David Beckham.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)