Młodzież oczekuje specjalnej oferty

Młodzież oczekuje specjalnej oferty
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

03.07.2007 23:14, aktual.: 04.07.2007 09:51

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Alcatel-Lucent zaprezentował najnowsze rezultaty programu badawczego Worldwide Lab, którego celem jest poznanie preferencji młodzieży z całego świata dotyczących telefonii komórkowej.

Alcatel-Lucent zaprezentował najnowsze rezultaty programu badawczego Worldwide Lab, którego celem jest poznanie preferencji młodzieży z całego świata dotyczących telefonii komórkowej. Ostatnie przeprowadzone badanie, skoncentrowane na poznaniu sposobu, w jaki młodzież korzysta z usług muzycznych w swoich telefonach i czy jest gotowa do nabywania treści przeznaczonych dla urządzeń mobilnych, ujawniło jednocześnie potrzebę uproszczenia i ujednolicenia procesu ich kupowania.

Młodzież wychowała się w erze Internetu, gdzie marka, np. nazwa ulubionego zespołu muzycznego i treści, są silnie ze sobą związane. Chciałaby, aby przekaz marketingowy oraz sposób kupowania dostępny w telefonach komórkowych, był zbliżony do tego, w jaki sposób robi ona zakupy w centrach handlowych i on-line.

_ "Młodzież jest bardzo aktywna w Internecie i liczy, że te same możliwości, co w sieci, będzie także miała w swoich telefonach" _ powiedziała Linda Barbaee. _ "Dotyczy to całego procesu od fazy wyszukania interesujących treści po jej zakup" _.

Zdaniem członków Worldwide Lab, oczekiwania te są zdumiewająco różne od funkcji dostępnych w ich telefonach komórkowych:
• Robienie zakupów przez telefon komórkowy jest obecnie trudne dla młodzieży, zwłaszcza w porównaniu do oferty centrów handlowych czy nabywania towarów z wykorzystaniem komputera i Internetu.
• Młode osoby chcą, aby mobilne zakupy były intuicyjne, łatwe i przyjemne - zbliżone do korzystania z telewizji i komputera, a dostępne treści powinny być kompatybilne ze wszystkimi typami urządzeń mobilnych.
• Młodzież oczekuje, że powinna być adresatem przekazu marketingowego, w tym spersonalizowanych reklam i kampanii wizerunkowych, które oferują jej możliwość zdobycia odpowiednich treści na ich telefony.
• Abonenci są zdziwieni, że poszczególne marki nie są związane w ścisły sposób z różnymi rodzajami treści i, że nie dostają reklamy na swoje telefony, ponieważ przyzwyczaili się do jej obecności w Internecie, centrach handlowych czy w telewizji.
• Członkowie Worlwide Lab wyrażają chęć otrzymywania specjalnie do niej kierowanej oferty.

Działania Worldwide Lab skupiają się na badaniu zachowań użytkowników, a zebrane wyniki mogą pomóc dostawcom usług w podniesieniu poziomu satysfakcji klientów i identyfikacji nowych dochodowych usług, które mogą być wprowadzone na rynek.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także