Microsoft wyskoczy na ludzi z telewizora. Niemalże dosłownie

Microsoft wyskoczy na ludzi z telewizora. Niemalże dosłownie
Źródło zdjęć: © Youtube.com | Microsoft
Piotr Urbaniak

20.01.2020 17:40

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Microsoft będzie emitować reklamę telewizyjną, ale tym razem nie Windowsa, pakietu Office czy konsoli Xbox. Firma z Redmond zamierza nowym spotem promować narzędzie do współpracy zespołowej - Microsoft Teams.

Microsoft Teams to de facto komunikator, wyposażony jednak w szereg narzędzi ułatwiających pracę. Pozwala prowadzić m.in. rozmowy grupowe z podziałem na wątki i wideokonferencje, również za pośrednictwem urządzeń przenośnych i systemu Skype Room. Ponadto, oferuje możliwość synchronizacji z pakietem Office 365 i dość rozbudowany moduł wymiany plików.

Na rynku konkuruje z aplikacją Slack, które przez wiele lat była wiodącym rozwiązaniem tego rodzaju. Niemniej w minionym roku Microsoft Teams wreszcie wyprzedził swojego rywala pod względem liczby aktywnych użytkowników.

Według oficjalnych informacji, obecnie z Microsoft Teams korzysta 20 mln dziennie, w odniesieniu do 12 mln notowanych przez Slack.

Jak widać, producent nie chce na tym poprzestawać, wychodząc do użytkowników z telewizyjną kampanią reklamową. Spot ma być emitowany począwszy od najbliższej niedzieli. Najpierw w Stanach Zjednoczonych, a następnie w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech. W tej chwili nie wiadomo, czy trafi również do Polski, ale jakby co - fani Microsoftu mogą się zapoznać z tym materiałem na YouTube.

Abstrahując od samej reklamy, trzeba przyznać, że jest to sytuacja warta odnotowania. Twórcy oprogramowania rzadko kiedy decydują się na reklamę telewizyjną, zadowalając głównie działaniami promocyjnymi w internecie. Tymczasem Microsoft takie ryzyko podejmuje, i to w dodatku wobec programu o biznesowej charakterystyce. Ciekawy precedens.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także