McDonald's będzie lepiej wiedział, co chcemy zamówić. Dostosuje się do pogody

McDonald's będzie lepiej wiedział, co chcemy zamówić. Dostosuje się do pogody

McDonald's będzie lepiej wiedział, co chcemy zamówić. Dostosuje się do pogody
Źródło zdjęć: © Getty Images
Adam Bednarek
27.03.2019 08:23, aktualizacja: 27.03.2019 09:05

McDonald's za 300 mln dol. kupuje firmę technologiczną Dynamic Yield. Największe przejęcie od lat wpłynie na nasze decyzje zakupowe w restauracji.

O transakcji wynoszącej 300 mln dol. poinformował Bloomberg. Po co McDonald's stawia na technologię i kupuje Dynamic Yield?

McDonald's kupuje Dynamic Yield

Przejęcie spółki pozwoli restauracji lepiej dopasować się do nastroju użytkowników. Dzięki rozwiązaniom Dynamic Yield interaktywne tablice reklamowe zaproponują zimny napój w upalny dzień albo też zachęcą do kupna kawy w wietrzny i deszczowy listopadowy wieczór. Słowem: mają być dopasowane do pogody, pory roku, a nawet zwyczajów mieszkańców.

Na pierwszy rzut oka cała technologia wydaje się zbyteczna - w końcu to logiczne, że w upalny dzień chcemy czegoś zimnego. Ale gdy tylko postawimy stopę w klimatyzowanej restauracji i od razu zobaczymy ofertę na lody, to pewnie znacznie szybciej chwycimy za portfel. McDonald's wie co robi.

Tym bardziej że pogoda się zmienia. Dla klientów może to być ciekawe doświadczenie - podczas ciepłego poranku zobaczą ofertę, która różnić się będzie od deszczowego popołudnia.

Z informacji wynika, że McDonald's testował rozwiązanie już w ubiegłym roku. Nowe menu powinno zacząć obowiązywać, gdy wszelkie szczegóły związane z transakcją zostaną dopięte na ostatni guzik.

Czy także w Polsce? Pewnie na tę nowość poczekamy nieco dłużej.

McDonald's i KFC wierzą w technologie

Największe restauracje zdają sobie sprawę z tego, że technologia stała się nieodzowną częścią życia. Ludzie interesują się nowinkami, więc nawet fast foody muszą wprowadzać technologiczne ciekawostki, aby zwrócić na siebie uwagę. Niedawno KFC doceniło esport. W ramach akcji promocyjnej sieć restauracji przygotowała specjalne kody zniżkowe, które fani CS:GO mogli znaleźć na mapach w dedykowanej puli serwerów.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)