Mapy Google z nową funkcją. Pozwoli łatwo sprawdzić, co dzieje się w okolicy
Świat dynamicznie się zmienia, a Google chce, by jego usługi dotrzymywały kroku zmianom. Odpowiedzią na to ma być m.in. jedna z nowych funkcji Map Google, która ułatwi znajdowanie aktualnych informacji na temat interesujących nas miejsc.
04.12.2020 | aktual.: 02.03.2022 17:39
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Mapy Google otrzymają aktualizację, która pozwoli w łatwy sposób sprawdzić, co aktualnie dzieje się w interesujących nas miejscach. Najnowsze zdjęcia, posty i recenzje lokacji od dawna dostępne są dla wszystkich użytkowników Google’a. Tych informacji dostarczają użytkownicy (Google mówi o 20 mln komentarzy każdego dnia), ale do tej pory ich odnalezienie nie było proste.
Dzięki nowemu kanałowi społeczności na karcie Eksploruj w Mapach Google, użytkownicy mają otrzymać o wiele łatwiejszy dostęp do interesujących ich informacji. Znajdziemy tam recenzje, posty i zdjęcia udostępnione przez tzw. lokalnych ekspertów (użytkowników, którzy publikują swoje wrażenia i zdjęcia w Mapach Google).
Google zapowiada, że nowa funkcja ma ułatwić znalezienie najbardziej aktualnych informacji o wybranych przez nas miejscach. "Zastanawiasz się, czy Twoja ulubiona meksykańska restauracja dodała nowe danie do menu? Jeśli będziesz ich obserwować w Mapach, będziesz otrzymywać ich aktualizacje w swoim kanale", czytamy w przykładzie podanym w informacji prasowej.
Nowa funkcja ma również ułatwić nam odnajdywanie rzeczy i miejsca, które mogą nas zainteresować. Na podstawie zaznaczonych przez nas zainteresowań, Mapy Google będą mogły rekomendować miejsca, które warto odwiedzić. Firma wyraziła nadzieję, że tym sposobem pomoże również lokalnym firmom.
- W ciągu ostatniego roku widzieliśmy, jak firmy wykorzystują swój profil firmy w Google, aby informować świat o swoich aktualnych ofertach i działaniach, takich jak opcje odbioru i dostawy, nowe usługi online oraz środki ostrożności, które stosują - czytamy w komunikacie.
- We wczesnych testach nowego kanału zauważyliśmy, że posty od sprzedawców są widoczne dwa razy częściej niż przed istnieniem kanału. Więc teraz więcej osób może sprawdzić, czy lokalna firma oferuje nową usługę, czy ma ograniczoną czasowo ofertę - dodaje Google.