LG Cookie: 5 milionów sprzedanych egzemplarzy w dziewięć miesięcy!

LG Cookie: 5 milionów sprzedanych egzemplarzy w dziewięć miesięcy!

LG Cookie: 5 milionów sprzedanych egzemplarzy w dziewięć miesięcy!
20.07.2009 19:30, aktualizacja: 21.07.2009 11:49

Firma LG poinformowała, że telefon komórkowy LG Cookie cieszy się tak ogromną popularnością, iż na jego zakup zdecydowało się już 5 milionów osób. Koreański producent ma również nadzieję, że do końca roku wynik ten zostanie podwojony.

Telefon LG Cookie (LG- KP500. ostał wyposażony w 3-calowy, dotykowy ekran o rozdzielczości 240 x 400 pikseli. W połączeniu z interfejsem wykorzystującym technologię Active Flash i funkcją wibracji reagującą na dotyk sprawia to, że urządzenie ma być łatwe w obsłudze. Dzięki automatycznej synchronizacji z programem Windows Media Player użytkownicy telefonu mogą łatwo zarządzać plikami muzycznymi. Do ich dyspozycji oddano także program rozpoznający pismo ręczne, 3-megapikselowy aparat cyfrowy oraz pamięć flash o pojemności 60 MB (możemy ją rozbudować dzięki slotowi kart microSD). Warto też wspomnieć, że funkcje takie jak zegar, notatnik, kalendarz czy radio zrealizowano w formie widgetów.

Obraz

Urządzenie cieszy się ogromną popularnością i jest najlepiej sprzedającym się modelem wśród dotykowych telefonów koreańskiego producenta. Zaledwie w pięć miesięcy od swojej premiery (czyli listopada 200. roku; na rynku polskim pojawił się miesiąc później w cenie 799 zł) na jego zakup zdecydowało się 2 miliony osób. Wedle najnowszych informacji podanych przez LG, wynik ten został obecnie znacznie poprawiony i osiągnął poziom aż 5 milionów sprzedanych egzemplarzy.
"_ Nasza strategia stworzenia w pełni dotykowego telefonu za rozsądną cenę odniosła sukces, który przekroczył nasze oczekiwania. Jeżeli obecny trend się utrzyma, być może z końcem roku będziemy mogli poinformować o sprzedaży 10-milionowego egzemplarza Cookie _" - powiedział dr Skott Ahn, prezes i dyrektor generalny firmy LG Electronics Mobile Communications.

Źródło artykułu:idg.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)