Jako jedni z pierwszych widzieliśmy świąteczną reklamę Allegro. Coś zupełnie nowego

Jako jedni z pierwszych widzieliśmy świąteczną reklamę Allegro. Coś zupełnie nowego

Jako jedni z pierwszych widzieliśmy świąteczną reklamę Allegro. Coś zupełnie nowego
Źródło zdjęć: © Zrzut ekranu
Grzegorz Burtan
16.11.2017 15:58, aktualizacja: 16.11.2017 17:00

Zeszłorocznym hitem Bożego Narodzenia bez wątpienia została świąteczna reklama Allegro. Marketingowy wyciskacz łez zostawił wielu widzów w iście świątecznym nastroju. Jak będzie tym razem?

Przypomnijmy: zeszłoroczny spot, o nazwie "Czego szukasz w Święta? English for beginners", opisujący głosy pewnego pewnego starszego pana, który uczył się angielskiego, by porozmawiać ze swoją wnuczką, został z miejsca obwołany hitem. Do dzisiaj obejrzano go ponad 14 milionów razy.

Teraz mieliśmy okazję zobaczyć nowy świąteczny spot, za którego koncepcję odpowiada agencja Bardzo – ta sama, która stworzyła zeszłoroczne wideo. Co przygotowano tym razem?

Tegoroczny spot o nazwie "Talizman" skupia się na postaci Marcela – chłopca zafascynowanego Indianami. Rodzice kupują mu naszyjnik, który zaczyna przynosić mu szczęście. Czy jednak na pewno dobra passa jest efektem działania talizmanu? Może po prostu trafia na właściwych ludzi, tak jak ubogi mężczyzna, którzy pomagają mu, a on nie zdaje sobie z tego sprawy? I czy w końcu dostrzeże tych, których wcześniej ignorował? Odpowiedź na to pytanie padnie dopiero w dniu premiery, 20 listopada, kiedy reklama ujrzy oficjalnie światło dzienne.

Obraz
© Allegro

W porównaniu do poprzedniego spotu, reklama zdecydowanie zmieniła ton. Allegro postanowiło zmienić spojrzenie z rodzinnego na bardziej społeczne – obserwujemy nie tylko rodzinę, ale i otoczenie bohatera. Zamiast łez wzruszenia, zostajemy z rozważaniami na temat tego, jak możemy przysłużyć się słabszym, bezbronnym i wykluczonym. Cel był zamierzony i nie powinien dziwić – reklama powstała bowiem z organizacją Szlachetna Paczka.

Obraz
© Allegro

Reklama pojawi się na YouTube, Facebooku i w telewizji. Nagrania trwały tydzień, zdjęcia zaś wykonano na warszawskim Mokotowie, w okolicach Skweru Tarasa Szewczenki. Tegoroczna obsada jest w całości polska. Planowana jest również aukcja charytatywna, na której będzie można wygrać tytułowy talizman.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)