Instagram: rewolucja po latach

Instagram: rewolucja po latach

Instagram: rewolucja po latach
Źródło zdjęć: © mat. prasowy
12.05.2016 10:00, aktualizacja: 16.05.2016 16:19

Jedna z pierwszych i najczęściej używanych aplikacji społecznościowych - Instagram - doczekała się nowego wyglądu

Instagram, wykupiony kilka lat temu przez Facebooka, doczekał się wreszcie odświeżonego wyglądu. Nowy obrazek, jest bezpośrednim nawiązaniem do znanej dobrze ikony aparatu, jednak zmieniono i drastycznie uproszczono wygląd. Odświeżono nie tylko sam kształt, ale również kolorystykę samego obrazka, który jak możemy przeczytać na blogu Instagrama, ma teraz oddawać, jak "żywe i zmienne są chwile, którymi dzielimy się w aplikacji".

Obraz
© (fot. mat. prasowy)

Jak to często bywa, zmiana ikony ciągnie za sobą zmiany wewnątrz aplikacji. Główne okno Instagrama jest przeciwieństwem tego, co widzimy jeszcze przed jej uruchomieniem - zniknął charakterystyczny niebieski kolor i zastąpiła go biel, szarość i czerń. Prostota interfejsu użytkownika ma nam pozwolić bardziej skupić się na udostępnianych zdjęciach. Za zmianami wyglądu Instagrama nie poszły, na szczęście, zmiany w nawigowaniu. Odświeżeniu uległa również aplikacja webowa.

Obraz
© (fot. mat. prasowy)

Zmiana logotypu Instagrama dotknęła również inne, siostrzane aplikacje zarządzane przez Facebooka. Boomerang, Hyperlapse oraz Layout również otrzymały proste i kolorowe logotypy.

Firma zmiany rozpoczęła od aplikacji dostępnej na iPhone'a, a dopiero później nowa ikonka pojawiła się na urządzeniach z Androidem. Zmiany doczekali się również użytkownicy iPadów, którzy do tej pory używali rozciągniętego widoku z iPhone'a 4S. Niestety, na razie nie wiadomo, kiedy pojawi się nowa aplikacja na system Windows Mobile.

lop

Źródło artykułu:WP Tech
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)