I rocznica platformy blogowej Grupy TP

I rocznica platformy blogowej Grupy TP

I rocznica platformy blogowej Grupy TP
Źródło zdjęć: © jupiterimages
18.11.2010 07:00, aktualizacja: 18.11.2010 09:45

18 listopada 2009 roku Grupa TP uruchomiła platformę blogową pod adresem www.blog.tp.pl. Poza działającym już od grudnia 2008 roku blogiem rzecznika prasowego obejmuje ona trzy blogi: korporacyjny, technologiczny i sportowy. Spośród 377 spółek notowanych na warszawskiej giełdzie tylko kilka prowadzi blogi, jednak tylko Grupa TP stworzyła własną platformę blogową.

Platformę blogową odwiedza miesięcznie 10. tys. użytkowników generujących 640 tys. odsłon. Znajdą tam blisko 900 wpisów, 180 filmów i ponad 25 tys. komentarzy. Dla mediów blogi Grupy TP są często pierwszym źródłem informacji, a dla firmy nowym forum kontaktu z klientami.

Platforma jest pierwszym w Polsce przykładem tak szerokiego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych przez firmę. Stanowi też istotny element strategii komunikacyjnej. To nowoczesny, multimedialny komunikator, w którym użytkownicy znajdą materiały multimedialne, reportaże wideo, autorskie materiały filmowe a nawet transmisje „live”. To jedna z najciekawszych inicjatyw w polskim Internecie i jedyna na taką skalę.

Obraz
© Tak wyglądała strona bloga dokładnie rok temu

Platforma znalazła też uznanie w oczach ekspertów. We wrześniu 201. roku magazyn „Brief” przyznał tytuł „Człowieka PR-u 2010” Konradowi Ciesiołkiewiczowi, dyrektorowi Departamentu PR Grupy TP, za strategię odważnego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych, w tym szczególnie uruchomienie platformy blogowej Orange-TP. A w grudniu 2009 roku blog rzecznika prowadzony przez Wojciecha Jabczyńskiego został uznany za najlepszy w konkursie Firmowy Blog Roku.

Nad blogami pracuje wspólnie ponad 2. osób. Nad całością czuwa Konrad Ciesiołkiewicz, autor tego projektu. Ryszard Kamiński szefuje zespołowi redaktorów bloga korporacyjnego, Wojtek Jabczyński kontynuuje blog rzecznika, grupa specjalistów tworzy też redakcje bloga technologicznego i sportowego. Zaangażowaniem Grupy TP w social media zajmuje się Tomasz Sulewski.

Blogi Orange-TP to miejsce interakcji pomiędzy grupą a klientami. Oprócz ciekawych i często unikalnych informacji użytkownicy mogą tam zapoznać się z nowinkami technologicznymi czy tym, co dzieje się wewnątrz Grupy TP.

Adresy blogów:

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)