Hypermedia dla Philipsa
Trwa jedna z pierwszych polskich komercyjnych kampanii reklamowych targetowanych na telefony iPhone. Akcję promocyjna dla golarek ArciTec marki Philips realizuje agencja komunikacji marketingowej Hypermedia oraz ARBOinteractive Polska.
26.12.2008 | aktual.: 29.12.2008 10:44
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Działania reklamowe skierowane są do zamożnych mężczyzn w wieku 35-54, którzy lubią nowinki techniczne. W kampanii wykorzystano przekaz w pakietach zasięgowych sieci BizOn media ( m.in. eGospodarka.pl, NowoczensaFirma.pl ), a dzięki targetowaniu na przeglądarkę Safari, wykorzystywaną w iPhone, kampania Philips'a emitowana jest wyłącznie osobom łączącym się z internetem za pomocą tych urządzeń.
Ponadto w kampanii wykorzystano, m.in. serwisy biznesowe na: Wp.pl, Gazeta.pl, Bankier.pl, a także linki i reklamy graficzne na Google. Agencja Hypermedia odpowiada za planowanie i zakup mediów.