Huawei P Smart 2019. Dobrze wyposażony smartfon w niskiej cenie

Huawei P Smart 2019. Dobrze wyposażony smartfon w niskiej cenie

Huawei P Smart 2019. Dobrze wyposażony smartfon w niskiej cenie
Źródło zdjęć: © WP Tech
14.12.2018 11:14, aktualizacja: 15.12.2018 08:16

Tuż przed końcem roku Huawei zaprezentował nowy smartfon ze swojego portfolio. Model P Smart 2019 to telefon ze średniej półki cenowej – kosztuje 999 zł.

Jak na telefon za taką kwotę, podzespoły robią wrażenie. 64 GB pamięci i 3 GB RAM, podwójna kamera główna 13 i 2 MP oraz kamera przednia 8 MP to dobra specyfikacja za takie pieniądze. Co ważne, aparat w tym modelu jest wyposażony w sztuczną inteligencję, która sama potrafi zidentyfikować wiele rodzajów obiektów i dopasować do nich najlepsze ustawienia aparatu. To rozwiązanie znane z serii telefonów Huawei P20.

Smartfon będzie pracował na Androidzie 9.0 i na procesorze Kirin 710. Czytnik linii papilarnych znajduje się z tyłu – podobnie jak w modelach Huaweia P20. Wyświetlacz ma wielkość 6,21", format 19,5:9 i wcięcie w kształcie kropli. Rozdzielczość - FHD+ 2340x1080. Bateria ma 3400 mAh, co pozwala na ponad dzień intensywnej pracy.

Huawei P Smart 2019 jest w przedsprzedaży od 15 grudnia do 2 stycznia w cenie 999 zł. Można go kupić w kolorze niebieskim lub czarnym. Data ta zbiega się z otwarciem pierwszego w Polsce i tej części Europy sklepu Huawei – w warszawskiej galerii handlowej Arkadia. To nowa jakość wśród telefonów ze średniej półki cenowej dostępnych w Polsce. Ma zupełnie nowy design, w zależności od kąta padania światła zmienia się kolor obudowy. Dodatkowe wrażenia robią wcięcia w rogach.

  • Slider item
  • Slider item
[1/2] Źródło zdjęć: © WP Tech

Przy okazji warszawskiej premiery P Smart 2019 Huawei ogłosił także nową współpracę – z siecią Costa Coffee. Ma ona w Polsce 150 kawiarni, jest siecią nr 1 w Europie. – Pewnie się zastanawiacie, jak to tu kawiarnia, a tu technologia? Ale to ma sens. Kawiarnie są miejscem spotkań, doświadczenia. Stąd wziął się pomysł na to, by połączyć firmy, które mają w swoim DNA jakość i doświadczenie – mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający w Costa Coffee na Polskę i Europę kontynentalną.

– Costa to marka premium, tak jak i my – firma innowacyjna i dynamiczna. Z tych powodów doskonale do siebie pasujemy – ocenił Yanmin Wang, prezes Huawei Consumer. Współpraca opierać będzie się na tzw. strefach doświadczenia. W kawiarniach Costa klienci będą mogli przetestować produkty Huaweia, przy okazji popijając kawę. Na początek strefy doświadczeń znajdą się w czterech punktach w Warszawie: na Krakowskim Przedmieściu, Placu Trzech Krzyży i na ulicach Rakowieckiej i Radiowej.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (63)