Google i Jennifer Lopez odtwarzają sukienkę Versace, dzięki której mamy Google Images

Google i Jennifer Lopez odtwarzają sukienkę Versace, dzięki której mamy Google Images

Google i Jennifer Lopez odtwarzają sukienkę Versace, dzięki której mamy Google Images
Źródło zdjęć: © Youtube.com
23.09.2019 09:42

Google Images zrodziło się po części z powodu ogromnego zainteresowania sukienką Versace, którą Jennifer Lopez nosiła na rozdaniu nagród Grammy w 2000 roku. Po prawie 20 latach Google postanowił wraz z piosenkarką i domem mody odtworzyć kultową kreację.

W lutym 2000 roku Jennifer Lopez założyła sukienkę z wzorem dżungli, zaprojektowaną przez Donatellę Versace, na rozdanie nagród Grammy. Kreacja z dnia na dzień stał się legendą mody, a także najpopularniejszym wyszukiwanym hasłem w tym czasie. W tym czasie w Google nie było wyszukiwarki grafik, ale to wydarzenie, jak wskazuje amerykański gigant, zainspirowało ich do stworzenia nowego narzędzia wyszukiwania.

Podczas wczorajszego pokazu na Fashion Week w Mediolanie mogliśmy ponownie zobaczyć Jennifer Lopez na wybiegu w nowej, odświeżonej wersji słynnej sukienki. Ta również została zaprojektowana przez Donatellą Versace "aby uczcić prawie dwie dekady od tego kultowego momentu w historii mody (i Google)" - jak czytamy na blogu Google.

Poza zaprezentowaniem sukienki, na pokazie Google przypomniał również o tym, co udało się osiągnąć firmie przez prawie 20 lat. Zademonstrowano m.in. Google Assistant. I chociaż sukienka w 2000 roku spotkała się z krytyką znawców mody, to na zawsze zmieniła wyszukiwarkę Google.

"W tym czasie było to najpopularniejsze wyszukiwane hasło, jakie kiedykolwiek widzieliśmy" - czytamy w informacji Google - "Nie mieliśmy jednak pewnego sposobu, aby zapewnić użytkownikom dokładnie to, czego chcieli: JLo w tej sukience. Tak narodziła się wyszukiwarka grafiki Google".

Pokaz Versace, na którym zaprezentowano odświeżoną wersję słynnej sukienki możecie obejrzeć poniżej.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)