Facebook na papierze. Zaskakujący pomysł giganta
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
"Grow", to papierowy magazyn wydawany przez Facebooka co kwartał. Skierowany jest do biznesmenów i liderów opinii. Jest uzupełnieniem działań marketingowych firmy.
Darmowy Kwartalnik "Grow" nie łatwo jest zdobyć. Jest wysyłany bezpośrednio osobom, które Facebook uważa za liderów. Można go też znaleźć na niektórych lotniskach i w wyższych klasach pociągów w Europie zachodniej i północnej.
Facebook Grow. Magazyn dla biznesmenów
Magazyn Facebooka "Grow" ma być uzupełnieniem działań marketingowych i wspierać ekskluzywne spotkania dla biznesmenów organizowanych przez Facebooka. Za redakcję kwartalnika odpowiada dział marketingu Facebooka.
Wydawanie papierowego magazynu przez internetowego giganta pokazuje, że w dobie cyfryzacji, to właśnie papier uważany jest za ekskluzywny nośnik. Może w przyszłości, gdy książki, gazety i dokumenty w całości przejdą z papieru na ekrany czytników, tabletów i telefonów, będziemy kolekcjonować papierowe wydania niczym ekskluzywne samochody.