Facebook ma nowe logo
Zmiany są znaczne i dość wyraźnie widoczne, ale... nie na pierwszy rzut oka.
Mało kto zorientował się, że najpopularniejszy portal społecznościowy świata zmienił swoje logo (poprzednio miało to miejsce dawno, bo w 2005 roku). Ale nie ma się czemu dziwić, ponieważ najważniejsza literka – "f" – pozostała prawie nie zmieniona. Prawie, bo jeśli się porówna dokładnie, to okaże się jednak, że jest jednak nieco niższa i węższa.
Generalnie nowe logo ma być nieco lżejsze, bardziej otwarte (więcej przestrzeni pomiędzy poszczególnymi literami) i bardziej... nijakie, dyskretne, nie rzucające się w oczy. Zmiany dokonał zespół grafików Facebooka spólnie z pracownią Process Type Foundry, kierowaną przez Erica Olsona.
Prosty sposób na odróżnienie nowego logo od starego już na pierwszy rzut oka? Literka "a". Zresztą zobaczcie sami (na górze stare logo, na dole nowe logo, a poniżej nałożone nowe, białe logo, na stare, niebieskie):
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Google Photos stwierdziło, że dwoje ludzi to... goryle