"Energetyczne Minuty" - oferta PGE i Exatela

"Energetyczne Minuty" - oferta PGE i Exatela

"Energetyczne Minuty" - oferta PGE i Exatela
Źródło zdjęć: © Jupiterimages
12.03.2008 15:15, aktualizacja: 12.03.2008 16:23

PGE Polska Grupa Energetyczna wraz z wchodzącym w jej skład operatorem telekomunikacyjnym Exatel, przygotowała ofertę obejmującą sprzedaż energii elektrycznej z usługami telekomunikacyjnymi.

PGE Polska Grupa Energetyczna wraz z wchodzącym w jej skład operatorem telekomunikacyjnym Exatel, przygotowała ofertę obejmującą sprzedaż energii elektrycznej z usługami telekomunikacyjnymi (abonamentem telefonicznym).

Sprzedaż oferty, pod nazwą _ Energetyczne Minuty _, rozpoczyna się w marcu. Skierowana jest do odbiorców w całej Polsce. W ramach pakietu obecni i potencjalni klienci PGE otrzymują 230 minut miesięcznie na stacjonarne połączenia lokalne i międzymiastowe przez pierwsze 6 miesięcy od dnia przystąpienia do programu. Od siódmego miesiąca obowiązuje pakiet 120 minut w abonamencie.

Oferta jest dostępna zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i biznesowych, którzy zawarli lub podpiszą umowę ze spółkami z Grupy PGE na dostawę energii elektrycznej. Warunkiem skorzystania z usług abonamentu jest posiadanie linii telekomunikacyjnej w sieci TP.

Do programu _ Energetyczne Minuty _ można przystąpić do końca tego roku. Decydując się na oferowaną usługę telekomunikacyjną, klienci zachowują swój dotychczasowy numer telefonu, nie ponoszą opłat za rozpoczęcie połączenia, płacą tylko za rzeczywisty czas rozmów. Opłata miesięczna wynosi 54,88 zł za każdy numer. Szczegółowy cennik połączeń dostępny jest w załączniku.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)