Dochodzenie w sprawie problemów z żywotnością baterii Apple

Dochodzenie w sprawie problemów z żywotnością baterii Apple
Źródło zdjęć: © iPhoneBlog.pl

22.09.2009 16:19

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Apple chce odpowiedzieć na ostatnie problemy wielu użytkowników, którzy zaktualizowali firmware swojego iPhone’a do wersji 3.1. Okazało się, że wielu z nich doświadcza po aktualizacji znacznie zmniejszonej żywotności baterii. Apple chce rozwiązać ten problem zbierając informacje od pechowych użytkowników. Prosi ich więc o odpowiedź na serię pytań, które mają pomóc firmie w zidentyfikowaniu źródła nieprawidłowości

Większość pytań dotyczy powiadomień push, sieci Wi-Fi, Bluetooth i różnych aplikacji. Dziesiąte pytanie jest dość intrygujące i brzmi mniej więcej: Gdy zauważasz gwałtowny spadek pojemności baterii, to czy jest to faktyczny spadek, czy tylko błąd w wyświetlaniu stanu naładowania urządzenia?

Użytkownicy są również proszeni o zainstalowanie niewielkiej aplikacji, która zbiera logi dotyczące żywotności baterii. Logi te są następnie wysyłane do Apple w momencie, gdy użytkownik synchronizuje iPhone’a. Firma prosi jednak aby użytkownicy robili maksymalnie kilkudniowe przerwy między synchronizacjami, z powodu wielkości plików z logami, które najwyraźniej rozrastają się w dość znacznym tempie.

Dodatkowo pojawia się coraz więcej głosów niezadowolenia odnośnie nowego oprogramowania. Niektórzy użytkownicy zauważyli, że ich iPhone wyłącza się bez przyczyny, inni mają problem z akcelerometrami.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (5)
Zobacz także