Dochodzenie w sprawie problemów z żywotnością baterii Apple

Dochodzenie w sprawie problemów z żywotnością baterii Apple

Dochodzenie w sprawie problemów z żywotnością baterii Apple
Źródło zdjęć: © iPhoneBlog.pl
22.09.2009 16:19

Apple chce odpowiedzieć na ostatnie problemy wielu użytkowników, którzy zaktualizowali firmware swojego iPhone’a do wersji 3.1. Okazało się, że wielu z nich doświadcza po aktualizacji znacznie zmniejszonej żywotności baterii. Apple chce rozwiązać ten problem zbierając informacje od pechowych użytkowników. Prosi ich więc o odpowiedź na serię pytań, które mają pomóc firmie w zidentyfikowaniu źródła nieprawidłowości

Większość pytań dotyczy powiadomień push, sieci Wi-Fi, Bluetooth i różnych aplikacji. Dziesiąte pytanie jest dość intrygujące i brzmi mniej więcej: Gdy zauważasz gwałtowny spadek pojemności baterii, to czy jest to faktyczny spadek, czy tylko błąd w wyświetlaniu stanu naładowania urządzenia?

Użytkownicy są również proszeni o zainstalowanie niewielkiej aplikacji, która zbiera logi dotyczące żywotności baterii. Logi te są następnie wysyłane do Apple w momencie, gdy użytkownik synchronizuje iPhone’a. Firma prosi jednak aby użytkownicy robili maksymalnie kilkudniowe przerwy między synchronizacjami, z powodu wielkości plików z logami, które najwyraźniej rozrastają się w dość znacznym tempie.

Dodatkowo pojawia się coraz więcej głosów niezadowolenia odnośnie nowego oprogramowania. Niektórzy użytkownicy zauważyli, że ich iPhone wyłącza się bez przyczyny, inni mają problem z akcelerometrami.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)