DisplaySearch: ultracienkie telewizory motorem rozwoju rynku TV

DisplaySearch: ultracienkie telewizory motorem rozwoju rynku TV

DisplaySearch: ultracienkie telewizory motorem rozwoju rynku TV
02.01.2009 22:30, aktualizacja: 05.01.2009 09:27

Ultracienkie telewizory będą stanowiły najważniejszy czynnik w kontynuacji wzrostu sprzedaży odbiorników plazmowych i LCD - tak przynajmniej wynika z analiz przedstawionych przez firmę DisplaySearch.

Ultracienkie telewizory charakteryzują się grubością nie przekraczającą 40 milimetrów. Zdaniem analityków firmy DisplaySearch, właśnie takie urządzenia będą stanowiły najważniejszy czynnik w kontynuacji wzrostu sprzedaży odbiorników plazmowych i LCD ( w 2012 roku na rynek ma trafić w sumie aż 14 milionów cieniutkich telewizorów LCD ).

Obraz
© BAVIA 40ZX1 (fot. Sony)

Zdaniem firmy DisplaySearch, w 2012 roku ultracienkie TV będą stanowiły 10% światowego rynku. Wynik ten ma być dużo lepszy w Północnej Ameryce, Japonii i Zachodniej Europie - w tych regionach blisko 18 % sprzedanych urządzeń będzie się charakteryzowało niewielką grubością.

Źródło artykułu:idg.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)