DisplaySearch: ultracienkie telewizory motorem rozwoju rynku TV

Ultracienkie telewizory będą stanowiły najważniejszy czynnik w kontynuacji wzrostu sprzedaży odbiorników plazmowych i LCD - tak przynajmniej wynika z analiz przedstawionych przez firmę DisplaySearch.

DisplaySearch: ultracienkie telewizory motorem rozwoju rynku TV

02.01.2009 | aktual.: 05.01.2009 09:27

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ultracienkie telewizory charakteryzują się grubością nie przekraczającą 40 milimetrów. Zdaniem analityków firmy DisplaySearch, właśnie takie urządzenia będą stanowiły najważniejszy czynnik w kontynuacji wzrostu sprzedaży odbiorników plazmowych i LCD ( w 2012 roku na rynek ma trafić w sumie aż 14 milionów cieniutkich telewizorów LCD ).

Obraz
© BAVIA 40ZX1 (fot. Sony)

Zdaniem firmy DisplaySearch, w 2012 roku ultracienkie TV będą stanowiły 10% światowego rynku. Wynik ten ma być dużo lepszy w Północnej Ameryce, Japonii i Zachodniej Europie - w tych regionach blisko 18 % sprzedanych urządzeń będzie się charakteryzowało niewielką grubością.

Źródło artykułu:idg.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)