Cyfrowy Polsat: nowe usługi zwiększą lojalność abonentów TV

Cyfrowy Polsat: nowe usługi zwiększą lojalność abonentów TV

Cyfrowy Polsat: nowe usługi zwiększą lojalność abonentów TV
Źródło zdjęć: © Cyfrowy Polsat
03.02.2010 16:12, aktualizacja: 03.02.2010 16:51

Głównym celem wprowadzenia Internetu do oferty Cyfrowego Polsatu jest zwiększenie lojalności naszych klientów. Klient kupuje telewizję, a więzy z nim chcemy zacieśniać ofertą telekomunikacyjną - mówi Beata Białkowska, dyrektor marketingu Cyfrowego Polsatu, w wywiadzie dla serwisu rpkom.pl.

W ocenie Cyfrowego Polsatu, na rynku telewizyjnym rośnie rola utrzymania klienta, więc dodatkowe usługi telefonii komórkowej i Internetu szerokopasmowego, ujęte w jednym pakiecie z telewizją, są ważnym elementem, który firma chce przedstawiach klientom.

Choć usługi telekomunikacyjne i internetowe będzie można kupic nie będąc abonentem usług TV, to jednak najbardziej atrakcyjne warunki otrzyma się kupując je z usługami telewizyjnymi. CP nie zamierz konkurować z największymi dostawcami mobilnego Internetu , proponując samodzielną usługę internetową.

Elementem oferty zintegrowanej może się także stać telefon stacjonarny. Firma planuje go dołączyć do oferty w IV kwartale, w oparciu o tą sąmą sieć, która posłuży do świadczenia usług dostępowych. Ale nie zdecydowano jeszcze, czy wykorzystane będą tradycyjne techniki zestawiania połączeń głosowych, czy może będzie to technologia VoIP.

Cyfrowy Polsat współpracuje z firmami Sferia i Aero 2, które zapewnia infrastrukturę, w której będą świadczone usługi. CP na początek planuje 40-procentowy zasięg usługi w swojej bazie klienckiej i stopniowy rozwój sieci w miarę rosnącego popytu na usługi.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (18)