Cyfrowy Polsat: nowe usługi zwiększą lojalność abonentów TV

Cyfrowy Polsat: nowe usługi zwiększą lojalność abonentów TV
Źródło zdjęć: © Cyfrowy Polsat

03.02.2010 16:12, aktual.: 03.02.2010 16:51

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Głównym celem wprowadzenia Internetu do oferty Cyfrowego Polsatu jest zwiększenie lojalności naszych klientów. Klient kupuje telewizję, a więzy z nim chcemy zacieśniać ofertą telekomunikacyjną - mówi Beata Białkowska, dyrektor marketingu Cyfrowego Polsatu, w wywiadzie dla serwisu rpkom.pl.

W ocenie Cyfrowego Polsatu, na rynku telewizyjnym rośnie rola utrzymania klienta, więc dodatkowe usługi telefonii komórkowej i Internetu szerokopasmowego, ujęte w jednym pakiecie z telewizją, są ważnym elementem, który firma chce przedstawiach klientom.

Choć usługi telekomunikacyjne i internetowe będzie można kupic nie będąc abonentem usług TV, to jednak najbardziej atrakcyjne warunki otrzyma się kupując je z usługami telewizyjnymi. CP nie zamierz konkurować z największymi dostawcami mobilnego Internetu , proponując samodzielną usługę internetową.

Elementem oferty zintegrowanej może się także stać telefon stacjonarny. Firma planuje go dołączyć do oferty w IV kwartale, w oparciu o tą sąmą sieć, która posłuży do świadczenia usług dostępowych. Ale nie zdecydowano jeszcze, czy wykorzystane będą tradycyjne techniki zestawiania połączeń głosowych, czy może będzie to technologia VoIP.

Cyfrowy Polsat współpracuje z firmami Sferia i Aero 2, które zapewnia infrastrukturę, w której będą świadczone usługi. CP na początek planuje 40-procentowy zasięg usługi w swojej bazie klienckiej i stopniowy rozwój sieci w miarę rosnącego popytu na usługi.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (18)
Zobacz także