Co zrobić, gdy twój Samsung Galaxy S nie łączy się z internetem?

Co zrobić, gdy twój Samsung Galaxy S nie łączy się z internetem?

Co zrobić, gdy twój Samsung Galaxy S nie łączy się z internetem?
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
11.10.2011 13:29, aktualizacja: 11.10.2011 13:57

Jeśli po aktualizacji swojego Samsunga Galaxy S (I9000) do Androida 2.3.3 twój telefon zaczął mieć problemy z utrzymywaniem transmisji danych, to znamy ten problem.

Długo oczekiwana aktualizacja Samsunga Galaxy S do Androida 2.3.3 Gingerbread oprócz wielu usprawnień przyniosła także dwa znaczące problemy. Najważniejszy z nich, to problem z utrzymywaniem połączenia internetowego. Kiedy telefon korzysta z zasięgu sieci 3. transmisja danych przebiega bezproblemowo. Kiedy znajdziemy się w zasięgu wolniejszej sieci np. EDGE transmisja utrzymywana jest nadal. Problem pojawia się wtedy, kiedy ponownie znajdziemy się w zasięgu sieci 3G – telefon odmawia przetransferowania choćby najmniejszej porcji danych.

Co wtedy zrobić? Niestety, proste wyłączenie i ponowne włączenie usługi transmisji danych z menu telefonu nie pomoże. Na tę chwilę dostępne są trzy sposoby. Po pierwsze, możemy wyłączyć i włączyć telefon. Drugim rozwiązaniem jest włączenie „trybu samolotowego”. i szybkie jego wyłączenie. Po kilkunastu – kilkudziesięciu sekundach Galaxy S nawiąże ponownie połączenie z internetem. Najszybszym sposobem jest podłączenie - choćby na kilka sekund – telefonu do komputera. Wtedy transmisja danych wraca natychmiast.

Drugim problemem, który pojawił się po aktualizacji systemu, to trudności w pisaniu maili przy użyciu słownika XT9. System „zjada” pierwszą literę każdego z pisanych słów. Np. chcąc napisać słowo „praca” należy wcisnąć klawisze 7,7,2,2,2. Efekt, który uzyskamy to jednak słowo „raba”. Aby móc pisać ze słownikiem, należy pierwszą literę wpisać podwójnie, czyli dla słowa „praca” użyć kombinacji 7,7,7,2,2,2 lub skasować słowo i napisać je ponownie.

Rozwiązanie problemów
Niestety, żaden domowy sposób nie naprawi tych dwóch błędów. Konsultowaliśmy się z Samsungiem i otrzymaliśmy informację, że w przeciągu miesiąca firma wypuści stosowną poprawkę i aktualizację. Będzie ona dostępne za pośrednictwem oprogramowania Samsung Kies. Inną opcją jest wgranie oprogramowania systemowego 2.3.4 lub 2.3.5, jednak wtedy nie będzie ono pochodziło z oficjalnej dystrybucji Samsunga i odradzamy ten sposób.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (13)