"Bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem". Nowa reklama OLX podbija internet

"Bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem". Nowa reklama OLX podbija internet

"Bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem". Nowa reklama OLX podbija internet
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
05.06.2019 10:54, aktualizacja: 05.06.2019 11:53

Nowa reklama OLX, dostępna w serwisie YouTube oraz na Facebooku , obiega internet. Twórcy popularnego serwisu namawiają do porzucenia wulgarnego języka, którym nieraz posługują się sprzedawcy i kupujący. W roli głównej możemy zobaczyć Janusza Chabiora.

Nowa akcja promocyjna OLX nosi nazwę "A co gdyby?" i prawdopodobnie nie skończy sięna jednym filmie. Pierwszy film został udostępniony we wtorek 4 czerwca i już spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem od internautów - został udostępniony prawie 6000 razy w ciągu kilku godzin. W swoim spocie OLX zwraca uwagę na okazywanie szacunku pozostałym internautom. Reklama przypomina, że nie wiemy, kto jest po drugiej stronie ekranu. Dlatego bez względu na wszystko powinniśmy traktować taką osobę z szacunkiem.

Główne hasło akcji promocyjnej brzmi "W internecie bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym". Pierwszy film udostępniony przez OLX możecie zobaczyć poniżej i zachęcamy was, by się z nim zapoznać.

OLX - "A co gdyby?"

Pomysł na reklamę jest naprawdę świetny i chociaż opowiedzian pół żartem, to porusza bardzo ważny temat. Obecnie w internecie chamstwo i niecenzuralne zwroty zdają się być normą i mało kto się przejmuje tym, jak może poczuć się osoba po drugiej stronie. Takie zjawisko jest niestety coraz powszechniejsze. Z kolei już do legendy przeszły zrzuty ekranu z rozmów użytkowników OLX, którzy wyzywają się wzajemnie, gdy ktoś dochodzi do "negocjacji" ceny.

Nie powinniśmy dawać sobie przyzwolenia na niegrzeczne zachowanie i chamstwo, tylko dlatego, że osoba po drugiej stronie "nic nam nie może zrobić". Niestety coraz częściej słyszy się o przypadkach, gdy "hejt" w internecie doprowadził do tragedii w prawdziwym życiu.

Oczywiście kampania OLX nie nawiązuje do tak drastycznych przypadków, jednak na pewno porusza ważny temat, który powinien być bliski każdemu z nas. To nie pierwsza akcja promocyjna OLX, która jednocześnie ma pozytywny wydźwięk społeczny i edukacyjny. Marka zdecydowanie zyskuje na wizerunku, podejmując tego typu kroki. Chętnie zobaczymy więcej tego typu produkcji OLX.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)