Awaria w ING Bank Śląskim i Banku Millennium. Klienci mają utrudniony dostęp do kont [Aktualizacja]

Od rana klienci ING Bank Śląski oraz Banku Millennium zgłaszają poważne problemy z logowaniem się zarówno na stronę banku, jak i poprzez aplikację mobilną. ING tłumaczy: "Pracujemy nad przywróceniem poprawnego działania systemu."

Awaria w ING Bank Śląskim i Banku Millennium. Klienci mają utrudniony dostęp do kont [Aktualizacja]
Źródło zdjęć: © WP.PL

28.10.2019 13:20

Aktualizacja: Bank Millenium poinformował nas o godz. 12:30, że awaria została usunięta. Potwierdzenie rozwiązania problemu otrzymaliśmy również od ING Banku Śląskiego o godz. 13:20.

Dla klientów ING Bank Śląski poniedziałek nie zaczął się dobrze. Wielu z nich zauważyło, że nie można zalogować się do bankowości internetowej w przeglądarce. Nie działa poprawnie również aplikacja mobilna banku. Awarię zgłaszają klienci z całej Polski, a skargi dotyczą przede wszystkim systemu Biura Maklerskiego.

Bank na swojej stronie internetowej poinformował, że pracuje nad rozwiązaniem problemu i kieruje klientów na infolinię, jeżeli chcemy złożyć zlecenie giełdowe. Na stronie banku możemy również przeczytać komunikat:

"Występują przejściowe trudności z działaniem bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu."

Ostatnia tego typu awaria w ING Banku Śląskim miała miejsce 13 października. Ponieważ tego typu awarie mają zawsze charakter priorytetowy, to można liczyć, że tym razem również problem zostanie szybko rozwiązany.

Awaria w Banku Millennium

Na problemy z bankowością internetową skarżą się również klienci Banku Millennium. Problem podobnie, jak w przypadku ING Banku Śląskiego jest zgłaszany przez użytkowników bankowości internetowej i mobilnej na terenie całego kraju.

Obraz
© downdetector.pl

Na stronie banku czytamy:

"Chwilowa niedostępność Millenetu i aplikacji mobilnej. Z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu."

ing bankwiadomościbankowość mobilna
Komentarze (39)