ycipk-os6yec

Awaria w ING Bank Śląskim i Banku Millennium. Klienci mają utrudniony dostęp do kont [Aktualizacja]

Od rana klienci ING Bank Śląski oraz Banku Millennium zgłaszają poważne problemy z logowaniem się zarówno na stronę banku, jak i poprzez aplikację mobilną. ING tłumaczy: "Pracujemy nad przywróceniem poprawnego działania systemu."
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Awaria w ING Bank Śląski
Awaria w ING Bank Śląski (WP.PL)
ycipk-os6yec

Aktualizacja: Bank Millenium poinformował nas o godz. 12:30, że awaria została usunięta. Potwierdzenie rozwiązania problemu otrzymaliśmy również od ING Banku Śląskiego o godz. 13:20.

Dla klientów ING Bank Śląski poniedziałek nie zaczął się dobrze. Wielu z nich zauważyło, że nie można zalogować się do bankowości internetowej w przeglądarce. Nie działa poprawnie również aplikacja mobilna banku. Awarię zgłaszają klienci z całej Polski, a skargi dotyczą przede wszystkim systemu Biura Maklerskiego.

Bank na swojej stronie internetowej poinformował, że pracuje nad rozwiązaniem problemu i kieruje klientów na infolinię, jeżeli chcemy złożyć zlecenie giełdowe. Na stronie banku możemy również przeczytać komunikat:

ycipk-os6yec

"Występują przejściowe trudności z działaniem bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu."

Ostatnia tego typu awaria w ING Banku Śląskim miała miejsce 13 października. Ponieważ tego typu awarie mają zawsze charakter priorytetowy, to można liczyć, że tym razem również problem zostanie szybko rozwiązany.

Zobacz też: Bankowość może być radykalnie prostsza

ycipk-os6yec

Awaria w Banku Millennium

Na problemy z bankowością internetową skarżą się również klienci Banku Millennium. Problem podobnie, jak w przypadku ING Banku Śląskiego jest zgłaszany przez użytkowników bankowości internetowej i mobilnej na terenie całego kraju.

downdetector.pl
Podziel się

Na stronie banku czytamy:

"Chwilowa niedostępność Millenetu i aplikacji mobilnej. Z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu."

ycipk-os6yec
Polub WP Tech
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.

ycipk-os6yec

ycipk-os6yec
ycipk-os6yec