Auchan Telecom wprowadził ofertę postpaid

Auchan Telecom wprowadził ofertę postpaid

Auchan Telecom wprowadził ofertę postpaid
30.09.2008 08:59, aktualizacja: 30.09.2008 09:28

Auchan Telecom we współpracy ze spółką Comarch wprowadził na rynku francuskim nowe rozwiązanie post-paid. Comarch świadczy usługi dla Auchan Francja od 2006 roku.

*Auchan Telecom, należący do Grupy Auchan, we współpracy ze spółką Comarch wprowadził na rynku francuskim nowe rozwiązanie post-paid. Comarch świadczy usługi dla Auchan Francja od 2006 roku. *

W ramach obecnego projektu Comarch dostarcza pełen zakres funkcjonalności dotyczących usług post-paid, poczynając od wycen, bilingu, fakturowania, wsparcia działań księgowych, zbierania oraz szeregowania płatności, a skończywszy na rejestracji nowych klientów w punktach sprzedaży, usprawnieniu systemu dostępu do kont klientów przez całą dobę oraz zarządzaniu depozytami abonentów.

Większość rozwiązań została przekonfigurowana na bazie istniejących już produktów dostarczonych do Auchan. Nowym zaimplementowanym rozwiązaniem jest Comarch Scoring, używany do oceny ryzyka kredytowego klienta.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)