Acer rozszerza gwarancję - w razie awarii zwrot kosztów zakupu

Acer rozszerza gwarancję - w razie awarii zwrot kosztów zakupu17.06.2015 13:21
Acer rozszerza gwarancję - w razie awarii zwrot kosztów zakupu

Acer rozszerza program "Gwarancja niezawodności Acer". Program ten powstał z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach oraz małych i domowych biurach. Każdy klient, który zakupi urządzenie biorące udział w programie, w okresie od 1 maja do 31 grudnia 2015 roku, a następnie zarejestruje go w ciągu 30 dni od zakupu, będzie upoważniony do zwrotu 100% ceny urządzenia, jeśli ulegnie ono awarii wymagającej naprawy gwarancyjnej w ciągu pierwszego roku. Teraz promocją zostały objęte niektóre urządzenia typowo konsumenckie.

Lista urządzeń z kategorii rozwiązań biznesowych obejmuje już 2. pozycje zawierające m.in. ultrabooki Aspire S7, monitory B6, projektory z serii P5 i P7, laptopy biznesowe z serii TravelMate P2, P4 i P6 oraz komputery stacjonarne Veriton. Na liście można znaleźć również urządzenia konsumenckie 2-w-1: Aspire Switch 10, Aspire Switch 11, Aspire Switch 12. Pełny wykaz urządzeń Acer objętych gwarancją niezawodności można znaleźć na stronie Acera.

Założenia programu „Gwarancja niezawodności Acer”:

Gwarancja niezawodności: Jeśli urządzenie biorące udział w programie ulegnie awarii w pierwszym roku użytkowania i spełniać będzie założenia naprawy gwarancyjnej, firma Acer zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy i dodatkowo do zwrotu 100. ceny zakupu danego sprzętu. Program objąć może maksymalnie 50 komputerów na jednego użytkownika/jedną firmę.
Okres promocyjny: produkty biorące udział w programie zakupione w dniach od 1 maja 201. do 31 grudnia 2015 roku.
Rejestracja: Klient musi zarejestrować się w ciągu 3. dni od daty zakupu.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)