17 mln Brytyjczyków wykorzystuje tylko połowę swoich minut

Aż 48% Brytyjczyków wykorzystuje tylko połowę przyznanego im w abonamentach pakietu minut i SMS-ów. 25% mieszkańców UK przyznaje, że zużywa mniej niż 20% swojego miesięcznego pakietu.

17 mln Brytyjczyków wykorzystuje tylko połowę swoich minut
Źródło zdjęć: © Thinkstockphotos

Mimo nadmiaru minut, tylko 5% użytkowników zdecydowało się na zmianę usługodawcy w celu obniżenia swoich rachunków. 67% ankietowanych stwierdziło, że proces przeniesienia numeru jest zbyt trudny, a 32%, że dostawcy skutecznie utrudniają ucieczkę klientów do konkurencji.

Jako przyczynę przeniesienia numeru wskazywano najczęściej tańszą ofertę (46%), na kolejnych miejscach były atrakcyjniejszy pakiet usług (35%), słaby zasięg obecnego dostawcy (23%) oraz niska jakość obsługi klienta (17%).

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)