1,6 mln klientów Play, iPhone i netbooki
Play ma już 1,6 mln klientów, z czego 34% to użytkownicy postpaid. Do końca roku ma być ich 2 mln. Klientów Internetu ma być na koniec roku 50 tys. - wcześniej była mowa o 20 tys.
Play na razie nie ma w sprzedaży iPhone’a, ale sprzedaje akcesoria do niego.
_ Zadzwoniliśmy do Apple i powiedzieliśmy, że jesteśmy najlepiej "dopasowani" na rynku do ich telefonu. Oni - rzeczywiście, jesteście 3G, macie najwyższe ARPU na rynku, ale dogadaliśmy się już z innym. Musicie poczekać na drugą turę _ - powiedział Jacek Hensler, członek zarządu P4 odpowiedzialny za marketing.
Najbliższe oferty dotyczące transmisji danych to nowe modemy, oferta prepaid (z modemem i bez - wg zapewnień Henslera najtańsza na rynku) oraz oferta z netbookiem typu Asus EeePC.
W tej chwili Play pokrywa zasięgiem swojej sieci 36% populacji naszego kraju.
Hensler zaanonsował także swojego nowego zastępcę - Bartosza Dobrzyńskiego, który przejdzie do P4 z Centertela. Hensler ma zająć się bardziej kreowaniem marki niż tworzeniem ofert. Dość tajemniczo zapowiedział, że możliwa jest ekspansja zagraniczna Play (wszędzie w Europie poza Portugalią, w której inny podmiot ma prawo do marki).