ZnanyLekarz.pl chce ułatwić obsługę placówek medycznych. Serwis przejął platformę TuoTempo

Polski startup DocPlanner, właściciel serwisu ZnanyLekarz.pl przejął TuoTempo - włoskiego producenta oprogramowania dla placówek medycznych i szpitali. - Jednoczymy siły po to, by wspierać i digitalizować służbę zdrowia - mówi dyrektor serwisu.

ZnanyLekarz.pl chce ułatwić obsługę placówek medycznych. Serwis przejął platformę TuoTempo
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com

ZnanyLekarz.pl, na świecie popularny jako DocPlanner, to serwis kontaktujący ze sobą lekarzy i pacjentów. Dzięki platformie, użytkownicy mogą umawiać się na wizyty lekarskie w prywatnych placówkach służby zdrowia bez wychodzenia z domu. Polski startup jest jednym z wiodących na świecie serwisów do umawiania wizyt lekarskich online. Swoją potęgę zbudował m.in. przejmując kilka lat temu włoskiego konkurenta - Doctoralię. Teraz do platformy dołączyła kolejna firma.

Polski startup DocPlanner ogłosił przejęcie włoskiej platformy TuoTempo. Firma zapewnia wielofunkcyjny CRM (Customer Relationship Management, czyli zarządzanie relacjami z klientem) adresowany do dużych placówek medycznych.

Do tej pory DocPlanner koncentrował się na świadczeniu rozwiązań systemowych dla mniejszych podmiotów medycznych - placówki od 2 do 20 lekarzy oraz lekarze indywidualni. Po przejęciu TuoTempo, serwis rozszerzy ofertę dla największych dostawców usług medycznych inwestując kapitał oraz doświadczenie w sprzedaży.

- To dla nas kluczowe przejęcie będące jednocześnie dużym wyzwaniem. Cieszymy się, że możemy powitać Donatello Bianco i silny zespół z TuoTempo w naszej DocPannerowej rodzinie. Jednoczymy siły po to, by wspierać i digitalizować służbę zdrowia oraz poprawiać doświadczenia pacjentów w kolejnym, bardzo ważnym dla nas segmencie - placówek medycznych - komentuje Piotr Radecki, dyrektor zarządzający w ZnanyLekarz.pl.

DocPalnner wyjaśnia, że przejęty system integruje się z oprogramowaniami w placówkach medycznych i szpitalach umożliwiając automatyzację i usprawnienie ich pracy. Pacjenci mogą korzystać z interaktywnych usług cyfrowych, m.in. aplikacji mobilnej, poprzez którą sprawdzą swoje wyniki badań oraz historię leczenia. TuoTempo ma sprawiać, że relacje między placówkami medycznymi a pacjentami będą prostsze, co zmniejszy koszty zarządzania i spowoduje większe zadowolenie pacjentów.

Wartość transakcji pozostaje tajemnicą.

Grupę DocPlanner odwiedza miesięcznie 30 mln pacjentów. W każdym miesiącu umawianych jest 1,5 mln wizyt. W bazie danych znajduje się ponad 2 mln lekarzy i pracowników służby zdrowia z 15 krajów. Startup powstał w 2012 roku. Obecnie zatrudnia 1300 osób i posiada biura w Warszawie, Barcelonie, Stambule, Rzymie, Meksyku, Kurytybie, Santiago oraz Bolonii. Udziałowcami w spółce są m.in. fundusze Point Nine Capital, Goldman Sachs Private Capital i One Peak Partners. Firma od inwestorów zebrała łącznie 130 mln euro

wiadomościznanylekarzdocplanner
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)