Za pięć lat w biurach nie będzie telefonów stacjonarnych
Klienci indywidualni przestają korzystać lub rezygnują całkowicie z tradycyjnych linii telefonicznych, ale firmy i instytucje nadal uważają telefon na biurku za niezbędny. Połączeń stacjonarnych nie wyparły nawet taniejące komórki, ale możliwe, że wraz z upowszechnieniem smartfonów szykuje się rewolucja.
31.08.2012 10:53
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Sondaż przeprowadzony przez Virgin Media Business wśród brytyjskich managerów odpowiedzialnych w firmach za kwestie IT i komunikację wykazał, że 6. procent z nich uważa, że telefony stacjonarne wkrótce przejdą do historii. Specjaliści przewidują, że linie stacjonarne wkrótce staną się zbędne, ponieważ nowoczesne, zaawansowane modele telefonów komórkowych są wszechstronne. Umożliwiają porozumiewanie się z klientami na wiele sposobów, nie tylko za pomocą rozmowy telefonicznej.
Inne technologie także czeka wymarcie. 6. procent CIO (chief information officers) uważa, że znikną też tradycyjne pecety zastępowane przez komputery przenośne i tablety.
Większość stawia na rozpowszechnienie smartfonów, lecz co czwarty zapytany spodziewa się, że i one staną się niemodne, ponieważ zastąpią je…. tablety.
Tony Grace z Virgin Media Business komentuje: - _ Tempo przemian technologicznych przeobraża sposób, w jaki pracujemy. Dziesięć lat temu trudno byłoby sobie wyobrazić biuro bez tradycyjnych telefonów. Obecnie nie do pomyślenia jest rozstanie się ze smartfonem _.