Wyszukiwarka - kompendium wiedzy medycznej

Wyszukiwarka - kompendium wiedzy medycznej

Wyszukiwarka - kompendium wiedzy medycznej
16.10.2009 10:00, aktualizacja: 16.10.2009 11:25

Najlepszym źródłem wiedzy medycznej w polskiej sieci jest wyszukiwarka internetowa - wynika z badania IDMnet, 4clover i House of Numbers.

Najlepszym źródłem wiedzy medycznej w polskiej sieci jest wyszukiwarka internetowa - wynika z badania IDMnet, 4clover i House of Numbers.

  1. proc. ankietowanych korzysta z internetu jako źródła wiedzy medycznej przynajmniej raz w miesiącu, 43 proc. kupowało leki online. W internecie badani szukają najczęściej wiedzy encyklopedycznej i słownikowej, opisów nietypowych przypadków oraz opinii pacjentów i ich krewnych. Chcieliby mieć dostęp on-line do opinii ekspertów i wybitnych specjalistów oraz lekarzy i farmaceutów.
Obraz
© (fot. Jupiterimages)

Wyszukiwarki internetowe zostały wskazane jako najczęściej wykorzystywane i najlepiej oceniane źródło wiedzy medycznej, wyprzedzając literaturę medyczną, programy telewizyjne oraz konsultacje z pracownikami służby zdrowia.

_ "Fakt, że pierwsze miejsce wśród źródeł wiedzy medycznej (w porównaniu zarówno ze źródłami online jak i offline) zajęła wyszukiwarka internetowa, wskazuje na rosnącą rolę całego internetu jako kanału komunikacji z klientami na rynku farmaceutycznym i medycznym _ - komentuje wyniki badania Michał Hejka, Dyrektor Działu Badań i Rozwoju sieci IDMnet. _ Warto jednak pamiętać o tym, że wyszukiwarki same w sobie nie generują kontentu, lecz ułatwiają jedynie użytkownikom dostęp do tego, co już istnieje w Internecie. Kontent zaś w obecnych czasach to już nie tylko strona firmowa, artykuły i publikacje na dany temat, ale również opinie i komentarze zamieszczane przez Internautów" _

O rynku aptek internetowych można nieco więcej dowiedzieć się z wywiadu przeprowadzonego podczas konferencji 2k9 z Grzegorzem Głowiakiem, dyrektorem d/s rozwoju i promocji Domzdrowia.pl S.A.

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)