Użytkownicy iOS‑a są bardziej rozrzutni od użytkowników Androida
Według badania przeprowadzonego przez firmę IBM, podczas świątecznego okresu, użytkownicy iPhone’ów i iPadów dokonali więcej zakupów w internecie od osób posiadających urządzenia z Androidem.
15.01.2014 16:30
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez IBM, ruch sieciowy wywołany przez urządzenia mobilne był rekordowy. Odpowiadały one za 4. procent całego ruchu, z czego 28,5 procent pochodziło ze smartfonów, a 18,1 procent z tabletów. Więcej zakupów dokonywano jednak z tabletów, najprawdopodobniej z uwagi na ich większe ekrany i bardziej rozbudowane przeglądarki internetowe, ułatwiające wygodne zakupy.
Przeciętna wartość zakupów świątecznych dokonywanych przez użytkowników iOS-a to 93,9. dolara, czyli prawie dwukrotnie wyższa, od tych dokonanych za pomocą urządzeń z Androidem (48,10 dolara). 23 procent zakupów internetowych dokonano z urządzeń z iOS-em, zaś 4,6 procent z Androida. Urządzenia Apple’a odpowiadały za 32,6 procent ruchu sieciowego, zaś te z systemem Android za 14,8 procent.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: "Polska wyszukiwarka internetowa będzie lepsza niż Google?"