USA: MID lepsze od telefonów i netbooków?

USA: MID lepsze od telefonów i netbooków?

USA: MID lepsze od telefonów i netbooków?
Źródło zdjęć: © IDG
08.02.2009 12:00, aktualizacja: 09.02.2009 09:06

Internetowe Urządzenia Mobilne ( MID ) bardzo szybko stać się mogą dużo popularniejsze od telefonów komórkowych oraz komputerów typu netbook. Tak przynajmniej wynika z badań przeprowadzonych przez firmę ABI Research na terenie Stanów Zjednoczonych.

Internetowe Urządzenia Mobilne (MID) bardzo szybko stać się mogą dużo popularniejsze od telefonów komórkowych oraz komputerów typu netbook. Tak przynajmniej wynika z badań przeprowadzonych przez firmę ABI Research na terenie Stanów Zjednoczonych.
Z badań przeprowadzonych przez ABI Research wynika, że urządzenia MID (Mobile Internet Devices) mogą wkrótce stać się dużo bardziej popularne niż telefony smartphone ( takie jak iPhone 3. czy HTC Touch Pro) czy komputery typu netbook.
Philip Solis, przedstawiciel firmy przeprowadzającej badanie, stwierdził że duża grupa odbiorców jest niezwykle zainteresowana przenośnym kieszonkowym komputerem mogącym z łatwością połączyć się z Siecią. Co więcej, Internetowe Urządzenia Mobilne posiadają stosunkowo duży ekran co również jest ogromnym plusem. Badania pokazują, że gdyby urządzenia MID wyposażone były w funkcję rozmów głosowych to zakupiłoby je około 50. konsumentów. Jedynie 34 procent badanych stwierdziło, że woleliby pozostać przy tradycyjnych telefonach komórkowych.
Solis jest zdania, że dla producentów sprzętu oraz konsumentów taka sytuacja może być nieco kłopotliwa w niedalekiej przyszłości.

_ "To może być nieco skomplikowane. Smarphone'y, takie jak chociażby Palm Pre z procesorem OMAP 3, nie będą się znacząco różnić od Internetowych Urządzeń Mobilnych z funkcją dzwonienia. Inny będzie jedynie rozmiar ekranu, ale to chyba oczywiste." _

Badanie ABI Research zostało przeprowadzone na grupie 1000 konsumentów na terytorium Stanów Zjednoczonych.

Źródło artykułu:idg.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)